Direct3D to OpenGL abstraction layer converter

Konwerter Direct3D to OGL, pomoże firmom przepisać swoje programy by działały natywnie na Linux?

5 comments opensource akerro github.com 0

Brak powiązanych.
dotevo

Brzmi świetnie. Widać SteamMachne mają być realnym konkurentem obecnych konsoli.

akerro

@dotevo: Valve się wypowiadał na ten temat. SteamOS nie ma być konkurencją dla PC ani konsol. Ma bronić rynku PC.

GeraltRedhammer

@akerro: W sumie rynku PC nie trzeba bronić, bo broni się sam, jednak brakuje mu gadżetów z konsol jak pady, kinecty, czy po prostu szybkie odpalenie określonej gry. Myślę, że Valve chce po prostu te luki załatać a przy okazji dużo zarobić.

dotevo

@akerro: nie oszukujmy się. SteamOS stylizowany jest na konsole, a daje możliwości PC. Myślę, że jeśli jakas firma pokaże ładne małe urządzenie to steam machine stanie u mnie w salonie obok PS

Jasiek

Ktoś ogarnięty w programowaniu wytłumaczy mi jak to ma działać?