Proponuję:

  1. Podział serwisu na publiczny i dla zalogowanych.
    Część publiczna to grupy z konstruktywnymi materiałami w których panuje porządek.
    Część dla zalogowanych jest rozszerzeniem na wszystkie grupy: powstające, upadające, heheszkowe, inne.
    Admin (ew. grupa wsparcia admina) decydują o awansie/spadku z grup publicznych, oczywiście grupy które nie chcą być publiczne to nie muszą.

  2. Wstępną organizację grup w kilka jasnych kategorii, przykładowo: kraj, świat, nauka, technologia, humanizm, kultura, rozrywka, inne.
    Każda nowa grupa deklaruje swoją przynależność do jednej z tych kategorii.
    Obecne rozwiązanie z reddita, strimsa, strmoida, stri.ms w postaci jednego wielkiego zbioru grup po prostu nie działa, komu się chce w tym grzebać?
    Ułatwi to także łatwy dostęp do nich z belki, klikamy nazwę kategorii i rozwija się lista najpopularniejszych w niej grup.

  3. Serwis publiczny ma stronę startową z linkami ostatnio popularnymi w grupach, jako zachęta do przejrzenia tych grup.
    Przydałby się tu algorytm zapewniający różnorodność grup i ich przemieszanie.
    Np. wejście linku znacząco (x10) podbija próg wejścia kolejnego z tej grupy, to podbicie maleje z upływem czasu i w miarę wchodzenia linków z innych grup.
    Czyli będzie istniało (wirtualnie) coś takiego jak linki "zaległe" ;) tj. linki które przekraczają bazowy próg wejścia, lecz czekają na publikacje na startowej bo grupa ma chwilowo zbyt duży w niej udział.

  4. Możliwość istnienia grup o tej samej nazwie, rozróżnianych poprzez nick osoby odpowiedzialnej za grupę.
    Ukróci to walki o zajęcie nazwy grupy. Zdejmuje to także z admina rozwiązywanie sporów o prawo do nazwy grupy, co w przypadku egzotycznych grup może być problematyczne.
    Admin także nie jest wciągany w inne wewnątrzgrupowe spory, jak nie podoba się podejście założyciela to zakładajcie swoją grupę, przenoście swoją twórczość tam i już.
    Serwis sortuje grupy pod względem popularności, warunkiem uwzględnienia w sortowaniu jest pewna mimimalna popularność, powiedzmy w ostatnich trzech miesiącach.

  5. Porządek w grupie ustala założyciel i wybrani przez niego modzi.
    Składa się na to ewentualny regulamin grupy (możliwie jasny i prosty, nawet jednozdaniowy), decyzje o usuwaniu/ukrywaniu jakichkolwiek treści, ostrzeżenia i bany w grupie.
    Na stronie grupy (opis, regulamin, cośtam) jest również historia działań modów z wszystkimi decyzjami (automat dodaje) o użyciu uprawnień moda wraz z ich powodami (mod podaje).
    Ponadto taka osoba może zawęzić udzielanie się w grupie do osób przyjętych do grupy, czyli przypadkowy użytkownik nawet na nic nie zagłosuje (aka prośby niektórych grup na reddicie: nie jesteś członkiem to nie głosuj), ot takie mocno wyodrębnione społeczności.
    Wszystkie grupy mają jawną zawartość dla każdego zalogowanego. Zmowy, spiski, konszachty i bałamucenie to na telegramie ;)

  6. Profil użytkownika jest dostępny tylko dla zalogowanych. Każdy dodany link/komentarz/wpis/cokolwiek ląduje w profilu.
    Usunięcie przez moda grupy twórczości użytkownika nie usuwa jej z profilu, tylko dodaje informację z powodem usunięcia np. "to nie do nas, tylko do grupy XYZ", taką sama jak do w/w historii grupowej działalności modów.
    Gdy mod usunie całość zawartości grupy (bo tak!) to jest prosta droga do jej odtworzenia w innej grupie z innym modem.
Brak powiązanych.