Robocraft właśnie wyszedł na linuksa! :D
http://robocraftgame.com/mac-and-linux-versions-now-on-steam-more/
@Jasiek: będzie jakiś post? :>
@Jasiek: no cóż, można się było tego spodziewać ;_;
Przynajmniej przez ułamek sekundy widać robocraftową myszkę! A to już coś... nie?
@Jezor: Gry na Steama pod linuchem często mają jakieś problemy. Poczytaj na forach, pewnie musisz ręcznie jakieś biblioteki doinstalować. Jakoś tak w połowie gier, które grałem z Steama na Linuchu musiałem tak robić.
Będzie dobrze :)
@Jasiek: Gra wyszła na linuksowego steama dzisiaj po południu, chyba będę musiał trochę poczekać ;_;
@Jezor: Tylko troszkę. Sprawdź fora, pewnie już pierwsze bóle się pojawiły. A jak się pojawiły, to fixy też się pewnie znajdą. Skoro na forach Steam pomagają nawet z downloadem na Origina, to z robocraftem też pomogą xD
@akerro: Przy odpalaniu steama w ogóle mam coś takiego:
OpenGL GLX context is not using direct rendering, which may cause performance problems. For more information visit https://support.steampowered.com/kb_article.php?ref=9938-EYZB-7457.
A to mi wypisuje przy próbie odpalenia gry:
Game update: AppID 301520 "Robocraft", ProcID 3122, IP 0.0.0.0:0
ERROR: ld.so: object '/home/jezor/.local/share/Steam/ubuntu12_32/gameoverlayrenderer.so' from LD_PRELOAD cannot be preloaded (wrong ELF class: ELFCLASS32): ignored.
ERROR: ld.so: object '/home/jezor/.local/share/Steam/ubuntu12_32/gameoverlayrenderer.so' from LD_PRELOAD cannot be preloaded (wrong ELF class: ELFCLASS32): ignored.
Found path: /home/jezor/.local/share/Steam/SteamApps/common/Robocraft/Robocraft.x86_64
Mono path[0] = '/home/jezor/.local/share/Steam/SteamApps/common/Robocraft/Robocraft_Data/Managed'
Mono path[1] = '/home/jezor/.local/share/Steam/SteamApps/common/Robocraft/Robocraft_Data/Mono'
Mono config path = '/home/jezor/.local/share/Steam/SteamApps/common/Robocraft/Robocraft_Data/Mono/etc'
Game removed: AppID 301520 "Robocraft", ProcID 3122
@akerro: Manjaro 64 bitowe. Zainstalowanie pakietu lib32-sdl przez pacmana nic nie dało... Nie widzę tam nic co by się nazywało libsdl :<
@Jezor: miałem ten błąd w CivV poinstalowałem kilka pakietów, sdl sdl_2 sdl2_gfx, potem ldconfig
i poszło.
@akerro: Właśnie wyszła (czerwony tekst na dole tej notki), każą odinstalować i zainstalować ponownie, ok... Odinstalowuje (delete local content) i...
Steam: An X Error occurred
X Error of failed request: GLXBadCurrentWindow
Major opcode of failed request: 156
Serial number of failed request: 22248
xerror_handler: X failed, continuing
[xcb] Too much data requested from _XRead
[xcb] This is most likely caused by a broken X extension library
[xcb] Aborting, sorry about that.
steam: ../../src/xcb_io.c:736: _XRead: Warunek zapewnienia `!xcb_xlib_too_much_data_requested' nie został spełniony.
[2014-09-04 17:59:58] Startup - updater built Aug 28 2014 03:23:49
[2014-09-04 17:59:58] Verifying installation...
[2014-09-04 17:59:58] Verification complete
Installing breakpad exception handler for appid(steam)/version(1409240101)
Uploading dump (out-of-process) [proxy '']
/tmp/dumps/assert_20140904175958_1.dmp
/home/jezor/.local/share/Steam/steam.sh: linia 730: 5135 Przerwane $STEAM_DEBUGGER "$STEAMROOT/$STEAMEXEPATH" "$@"
Requested Force create but SharedObjectMutex already created
Forced create but already created for SharedObjectEvent
Forced create but already created for SharedObjectEvent
EDIT: O lel, uruchomienie pliku wykonywalnego działa jak ta lala, tylko przez steama nie chce się włączyć XD
EDIT2: Za szybko się ucieszyłem...
@akerro: openGL działa, ten przykład też (5418 frames in 5.0 seconds = 1083.438 FPS); karta: nvidia GeForce 9500 GT
Mi też się włącza gra, ale nie mogę się połączyć z serwerem bo ten błąd wyskakuje. Spróbuj wejść do gry (założyć konto)...
Teraz coś takiego mi wyskoczyło.
@Jezor: @Jasiek: Mi tam z miejsca ruszyło na Intelowej integrze (lul), a zarejestrować można się na wygooglowanej stronie.
edit: już nawet stworzyłem własną wersję pojazdu :P
https://i.imgur.com/hCx79gy.png
@Jezor: serwery padły, nawet grałem do momentu gdy gra przestała działać - około 3-4 w nocy (ahh, ile to "ostatnich meczy" zagrałem…o 20 za dużo)
@gethiox: dadzą na weekend premium za to pewnie ;)
Znam to uczucie, T9 sam się przecież nie zrobił...
A jak tam kod snejka? XD
@Jezor: jeszcze nawet nie zaglądałem, ale zaglądne jak będę tylko miał na to czas. Aktualnie jestem nieco zajęty do 9 września (ale na robocraft to czas się zawsze znajdze…). C zawsze chciałem dotknąć, ale nie ruszałem nawet jeszcze C++ :v