Dominiko
g/pogadachy

Daje rady Sculptris, polecam, fajna zabawa, jak w podstawóce na "plastyce"!
http://i.imgur.com/GNRknj6.jpg
http://i.imgur.com/ghRBZ4C.jpg
http://i.imgur.com/MIPWIPv.jpg

#
lobotomius

@Dominiko: HR Gigera wizja kurczaka

#
Dominiko

@lobotomius: to jest gwiazda Hollywood, nie poznajesz? No wiesz...

#
wysuszony

@Dominiko: Takie ładne rzeczy może zrobić kompletny laik czy siedzisz w tym trochę?

#
Dominiko

@wysuszony: wczoraj pobrałem Sculptrisa (choć wcześniej miałem styczność z Zbrushem, takim większym bratem Sculptrisa, cholernie skomplikowanym bratem), program jest banalny. Masz kulkę i z niej formujesz/ dodajesz kolejne porcje powiedzmy, że plasteliny. Nic nie stoi na przeszkodzie żeby zaimportować np. podstawowy model człowieka (tylko format .obj) i tego użyć jako bazy (zamiast kulki). Co do Photoshopa (postwork), to trochę tam umiem, swego czasu nawet prowadziłem kurs grafiki, ale wtedy jeszcze byłem młody i gładki. Sam model (plik .obj wyeksportowany z Sculptrisa) "oteksturowałem" i wyrenderowałem w Cinema4D. I nie, nie powiedziałbym, że znam się na tym.

Jak chcesz to wrzucę Ci te dwa modele co zrobiłem w Sculptrisie, będziesz się mógł nimi pobawić. Cały szkopuł polega na mocy komputera, tj. im więcej trójkątów do dyspozycji, tym większą ilość detali będziesz mógł nanieść na Twoją "plastelinę". Domyślasz się, że ze 100 trójkątów nie zrobisz idealnej sfery (nie wspominając o porach na skórze), ale z 100000 już tak, jeno Twój komputer może dostać zadyszki.

#