DayZ Standalone Test 15 listopad 2013

Ekipa tworząca DayZ SA wstawiła wczoraj filmik, na którym możemy zobaczyć aktualny postęp prac nad wersją pre-alpha gry.

2 comments DayZ ToshioSM youtube.com 0

Brak powiązanych.
ToshioSM

Moja skromna opinia odnośnie tego filmiku,

Uważam, że na plus można zaliczyć, że pokazują pierwsze postępy prac nad zachowaniem zombiaków. Tutaj zombie nie zachowują się jak żaby... gdzie skakały ciągle na gracza. Chociaż mogli to zostawić i ustawić algorytm na te skakanie by losowo jakiś zombiak skoczył na gracza na danym obszarze.

ToshioSM

@ToshioSM: Animacje jedzenia i picia są fajnym dodatkiem sprawiającym, że gra jest bardziej realna. Otwieranie puszek również dodaje nutkę realizmu.

Lewitujący loot został wspomniany w informacji na początku filmu. Postać gracza zachowuje się lepiej i bardziej naturalnie, a nie tak sztywnie jak to było na GamesComie w tym roku.

Zauważyłem także, że drogi bardziej realnie wyglądają. Nie są takie idealnie gładkie jak w modzie. Mają dziury, zarośnięte trawą w paru miejscach.

Kompas też jest fajnie rozwiązany bo dzięki temu wygląda to realniej.

Można zauważyć, że dolny pasek powstał w wyniku inspiracji interfejsem z Minecrafta. Jest już w paru grach stosowany.