@PanKleks przekaż dalej do właścicieli, że tak się nie zdobywa zaufania użytkowników. Albo w tej firmie osoba od promocji/marketingu do wylotu, albo zajmuje się nim niewłaściwa osoba.

  1. Promuje się serwis działający, bo informacja "już wkrótce" zniechęca.
  2. Jak już jest "już wkrótce" to dobrze byłoby chociaż jakaś data, godzina, cokolwiek żeby było wiadomo.
  3. Jak już jest "już wkrótce" to powinno to być już jakoś ostylowane żeby przyciągało wzrok
  4. Dobrze jest zbadać opinie użytkowników na temat danego serwisu. Podpowiem, Strims cieszy się bardzo negatywną opinią i umrze śmiercią naturalną, szczególnie jeśli będzie promowany na chama (czyt. promocja szeptana w nieodpowiednich rękach i co najmniej 5 razy dziennie info na wypokou i strimoidzie). Dlatego strims powinien umrzeć, a strona powinna być utworzona całkowicie pod nową nazwą.
  5. Brak jakiegokolwiek dowodu na to że są to nowi, konkretni właściciele (jakaś nazwa firmy, cokolwiek)
  6. Brak pewności że scenariusze usunięcia wszystkiego czy zmian na siłę się nie powtórzą
  7. Chyba najważniejsze. Brak pewności że to nie Seba i jego kolejna wersja strimsa która zostanie za miesiąc usunięta.

Więc wnioski, jak widać, nasuwają się same. Prosiłbym o przekazanie aktualnemu właścicielowi strimsa tego tekstu.

Brak powiązanych.

Nie dodano jeszcze komentarzy do tej treści.