Facebook Buys Oculus Rift For $2 Billion

KURRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRrrr..... Wpis o tym czemu to jest zjebane info pojawi się prawdopodobnie szybciej niż relacja z Pyrkonu.

7 comments Gry Jasiek kotaku.com 1

zryty_beret

Ktoś to już wrzucał, ale do innej grupy. Więc jeśli chodzi o Twój tekst, to jedziesz, jedziesz, panie @Jasiek, jestem ciekaw Twojego zdania nawet ;)

occulkot

"Oculus has the chance to create the most social platform ever, and change the way we work, play and communicate." :D ani demokracja, ani liberalizm, jedyna droga fejsbukowy socializm

kwahoo

Jak nie wiadomo o co chodzi, to chodzi o... no właśnie pieniądze. 75 milionów, które mieli to było zbyt mało na rozpoczęcie masowej produkcji czegoś bezkonkurencyjnego. Może starczyło tylko na wypłaty (100 najlepszych i najdroższych specjalistów) i badania. Teraz mają dosyć kasy by zrobić komponenty wg własnego projektu i pokonać np. Sony.

Pytanie tylko "jakim kosztem?". IMO: czekać, obserwować, nie panikować.

Ktoś musiał Oculusa przejąć. Pytanie tylko czy Microsoft albo Google byłyby lepsze od Facebooka. Bo na pewno Valve pieniędzy by nie wyłożyło.

Jasiek

@kwahoo: Powiem wprost: wolałbym Sony, Nintendo, albo nawet EA od Fejsika.

kwahoo

@Jasiek: Nintendo by zamknęło sprzęt tylko do swoich konsol, Sony (firma która sprzedawała ludziom CD z rootkitami) by pewnie zamknęło cały projekt by nie robić konkurencji własnym ludziom. Prawdopodobnie najlepsze EA nie ma wystarczających pieniędzy na taki projekt. W sumie nawet nie wiem czy Nintendo i Sony ma.

Fejszbuk przynajmniej próbuje otwierać część swojego oprogramowania https://github.com/facebook co daje nadzieję, że sprzęt i SDK będą nie mniej, a nawet bardziej otwarte niż dziś. Póki sprzęt będzie otwarty to nawet Farmville VR mi nie przeszkadza, bo nie muszę z niego korzystać.

Jasiek

@kwahoo: Facebook mi przeszkadza, bo podejrzewam, że jak nie dziś, to za miesiąc, dwa, rok, wydadzą dyspozycję "ebać gry, FB, nao". I będzie dzicz.