Paralotnia
g/paralotnia

No tego to się nikt nie spodziewał. Co prawda jeszcze nic nie wiadomo, ale moim zdaniem zachowanie LG na plus:

Szanowny Panie,
Dziękujemy za pismo skierowane do naszej firmy. Jest nam niezmiernie przykro, że produkt naszej marki stał się powodem niedogodnej dla Pana sytuacji. Po zapoznaniu się ze sprawą, pragnę przedstawić stanowisko LG Electronics Polska. W związku ze zgłaszaną reklamacją dotyczącą powyższego telefonu proszę o przesłanie go do serwisu w celu sprawdzenia: [Adres]. Telefon proszę wysłać za pośrednictwem firmy DHL (tel. XXX) podając numer płatnika XXX. W przypadku potwierdzenia usterki sprzęt zostanie bezpłatnie naprawiony. Wysyłając telefon proszę o załączenie: oryginału karty gwarancyjnej, kopii dowodu zakupu, kopii niniejszego pisma oraz opisu zgłaszanych usterek.
Z poważaniem,
XXX

#
Paralotnia

może zainteresować @akerro, @wysuszony, @Zian

#
akerro

@Paralotnia: Polska 0/10.

#
Paralotnia

@akerro: nie rozumiem?

#
akerro

@Paralotnia: strasz obsługa, zupełnie tak jakbyś nie byl w Polsce ;/

#
borysses

@Paralotnia: Akerro pewnie chodzi o to, żebyś stanął na stanowisku wymagającego klienta, a nie pokornego cielaka, który poczeka aż mu nie uznają gwarancji a potem zapłaci za naprawę.

Czyli zamiast "Dzien dobry, chyba jestem głupi bo nie mogę włączyć telefonu, coś nie działa"
zaczynasz od "Wy chuje zbolałe, ten wasz pierdolony syfofon nie działa a właśnie czekałem na ważna rozmowę, której nieodebranie kosztowało mnie miliardy!!!"

#
Paralotnia

@akerro: @borysses:

a że ja nie jestem wymagającym klientem?

Wadliwe działanie Państwa programu naraziło mnie na szkodę. Zdaję sobie sprawę, że nie obowiązuje mnie już gwarancja, ale choćby i tak było to naprawa związana z wadliwością działania Waszego oprogramowania nie obejmuje ochrony gwarancyjnej tylko obciąża producenta oprogramowania. W związku z art. 415 żądam od Państwa naprawienia wyrządzonej mi szkody w postaci uszkodzonego telefonu. Żądam naprawy telefonu na koszt Państwa albo 150 zł jako obecnej wartości telefonu.

W życiu nie zapłacę, bo to nie jest naprawa pogwarancyjna

#
akerro

@borysses: @Paralotnia: Nie, mówię, że obsługa jak nie w Polsce, jesteś pewien, że skontaktowałeś się z POLSKIM ODDZIAŁEM? Nie ma nic białą czcionką albo małym druczkiem, że naprawa kosztuje 50000zł?

#
Zian

@Paralotnia: No no, a coś ty im napisał, że tak usłużnie?

#
Paralotnia

@Zian: http://strimoid.pl/e/V9d0YO#6ATn593B

#
Zian

@Paralotnia: Jakim cudem to przeoczyłem? :/

#
Paralotnia

@borysses: @akerro: @Zian:

Choć faktycznie pierwsza odpowiedź z ich strony była dość "polska"

W nawiązaniu do nadesłanej wiadomości uprzejmie informujemy, iż w zaistniałej sytuacji możemy zapropnować odpłatną naprawę urządzenia w serwisie LG. Informacje na temat usługi uzyskać można kontaktując się bezpośrednio z serwisem na adres e-mail: [email protected]. Aktualizacja oprogramowania jest to dowolny wybór użytkownika. Jeśli sprzęt jest po gwarancji, nie kwalifkuje się do bezpłatnej usługi serwisowej.

no, ale wyjaśniłem co i jak i nagle zmienił się ton. Kurier zabrał trupa. BTW na fajnej ulicy w Mławie znajduje się siedziba LG :D

#
akerro

@Paralotnia: kto płaci za kuriera? podali jakiś przybliżony koszt naprawy softu?

#
Paralotnia

@akerro:

W związku ze zgłaszaną reklamacją dotyczącą powyższego telefonu proszę o przesłanie go do serwisu w celu sprawdzenia: [Adres]. Telefon proszę wysłać za pośrednictwem firmy DHL (tel. XXX) podając numer płatnika XXX

LG płaci.

W przypadku potwierdzenia usterki sprzęt zostanie bezpłatnie naprawiony.

Złamanego grosza ode mnie nie dostaną.

#
Paralotnia

edit:// zresztą telefon jest wart jakieś 150 zł max, jakakolwiek naprawa, która miałaby wynosić więcej niż 50 zł jest bezsensowna.

#