borysses
g/WebDesign

Nice :)

var animation = document.getElementById("element").animate([
{height: "0"},
{height: "100%"}
], {
duration: 3000,
iteration: 2,
delay: 1000
});

document.getElementById("animation_start").addEventListener("click", function() {
animation.play();
}, false);

document.getElementById("animation_pause").addEventListener("click", function() {
animation.pause();
}, false);

Nowa metoda animate() w Chrome od wersji 36 :)

#
courso

@borysses: i co w zwiazku z tym

#
borysses

@courso: Wsparcie dla animacji uzywając tylko vanilla js i css bez koniecznosci uzywania zewnetrznych bibliotek. Moze w koncu ludzie skoncza podczepiac cale jquery tylko po to by zrobic animacje jednego buttona :)

#
courso

@borysses: kwestia umiejwtnosci to raczej oczywiste ze czysty js jest szybszy

#
borysses

@courso: Raczej kwestia integracji css i js w animacjach. Do tej pory (a właściwie cały czas bo animate() jest dopiero propozycja i eksperymentem) łączenie zaawansowanych animacji css z keyframesami i transformacjami z js wymaga niezłej gimnastyki i klepania sporej ilości kodu.

#