@Jasiek: Ufff nareszcie coś o grach.
Tak naprawdę Civilization: Beyond Earth nie ma (czy też raczej nie powinna) być kolejnym klonem Cywilizacji. Oczekuje się że będzie spadkobiercą kultowej Sid Meier's Alpha Centauri. Gry która ma 15 lat i nadal jest grana (chociażby przeze mnie).
Wieśkiem jaram się tak że po obejrzeniu kolejnego trailera musiałem wziąć tabletkę na nerwy (serio). Od dzisiaj odcinam się od wszelkich wiadomości na jego temat.
No Man’s Sky jest zbyt piękne żeby było prawdziwe. Niemożliwe żeby 4 kolesi o ograniczonym budżecie stworzyło coś takiego. Moim zdaniem wyjdzie liniowy pseudo sandbox, a planety oraz ich flora i fauna będą się często powtarzać. Oczywiści kibicuję i trzymam kciuki żeby tak nie było.
Co z Pillars of Eternity i dlaczego tak cicho od jakiegoś czasu?
@Volkh: Nie powinna być, ale w jakimś stopniu będzie: niewątpliwie będzie rozbudowana, ale znaczna część mechaniki będzie przeportowana 1:1 z Civki 5. Ale jak obejrzysz gameplay, to zobaczysz też sporo nowości. Możesz być spokojny.
Zanotowałem, będę ostrzegał o Wieśku w tekście, o ile taki będzie :)
Też mi się wydaje ZBYT piękne by być prawdziwe, ale na razie idzie im całkiem dobrze. Chciałbym tylko zwrócić uwagę, że zarobili naprawdę kupę kasy na swoich poprzednich grach i wygląda na to, że wszystko pompują w ten tytuł. Więc... kto wie? Wiem, że warto czekać na więcej.
Na E3 się Pillarsów nie spodziewałem. Wiem, że ostatnio opublikowali sporą aktualizację na temat tego jak im idzie dłubanie w grze. Aktualnie szykują się by wypuścić betę. Z tego co pamiętam, to od strony programistycznej i UI niemal wszystko jest gotowe. Więcej wkrótce, jak ogarnę :)
Comments
@Jasiek: Ufff nareszcie coś o grach.
Tak naprawdę Civilization: Beyond Earth nie ma (czy też raczej nie powinna) być kolejnym klonem Cywilizacji. Oczekuje się że będzie spadkobiercą kultowej Sid Meier's Alpha Centauri. Gry która ma 15 lat i nadal jest grana (chociażby przeze mnie).
Wieśkiem jaram się tak że po obejrzeniu kolejnego trailera musiałem wziąć tabletkę na nerwy (serio). Od dzisiaj odcinam się od wszelkich wiadomości na jego temat.
No Man’s Sky jest zbyt piękne żeby było prawdziwe. Niemożliwe żeby 4 kolesi o ograniczonym budżecie stworzyło coś takiego. Moim zdaniem wyjdzie liniowy pseudo sandbox, a planety oraz ich flora i fauna będą się często powtarzać. Oczywiści kibicuję i trzymam kciuki żeby tak nie było.
Co z Pillars of Eternity i dlaczego tak cicho od jakiegoś czasu?
@Volkh: Nie powinna być, ale w jakimś stopniu będzie: niewątpliwie będzie rozbudowana, ale znaczna część mechaniki będzie przeportowana 1:1 z Civki 5. Ale jak obejrzysz gameplay, to zobaczysz też sporo nowości. Możesz być spokojny.
Zanotowałem, będę ostrzegał o Wieśku w tekście, o ile taki będzie :)
Też mi się wydaje ZBYT piękne by być prawdziwe, ale na razie idzie im całkiem dobrze. Chciałbym tylko zwrócić uwagę, że zarobili naprawdę kupę kasy na swoich poprzednich grach i wygląda na to, że wszystko pompują w ten tytuł. Więc... kto wie? Wiem, że warto czekać na więcej.
Na E3 się Pillarsów nie spodziewałem. Wiem, że ostatnio opublikowali sporą aktualizację na temat tego jak im idzie dłubanie w grze. Aktualnie szykują się by wypuścić betę. Z tego co pamiętam, to od strony programistycznej i UI niemal wszystko jest gotowe. Więcej wkrótce, jak ogarnę :)