only_spam
g/Gamedev

No, wczytywanie i zapisywanie cache'owanych map wstępnie działa. Jeszcze tylko jakiś sensowny manager do tego i witaj (prawie)nieskończony świecie :D

#
akerro

@only_spam: poka

#
only_spam

@akerro: za chwilę, dokończę ;)

http://imgur.com/a/1lRf4 - tak to mniej więcej wygląda ;) Oczywiście wszystko dynamicznie w tle ładowane ;)

#
akerro

@only_spam: daj jakieś wskazówki jak to tworzysz

#
only_spam

@akerro: Tzn? co tworze? :P Mapę?

#
akerro

@only_spam: jaki narzędzi używasz? ile się ich uczyłeś obsługi? pierwszy projekt tego typu?

#
only_spam

@akerro: Ogólnie używam w projekcie c++ (ostatnio c++11) którego uczę się od jakichś 12-13 lat (jak nie dalej) - znam go marnie, bo to tylko była nauka for fun. Dodatkowo SDL2 do grafiki, którego zacząłem męczyć jakieś pół roku temu.
Ogólnie tworzę taki pseudo silnik: renderujący z obsługą ładowania plików, ekwipunku, gui, itp aby móc go w przyszłości dalej rozwijać i wykorzystywać. Więc przy okazji tworzę ten projekt który marzył mi się od kilku lat.
Już wiele razy podchodziłem do stworzenia rpga, czy jakiejkolwiek bardziej rozbudowanej gry, ale zawsze to kończyło niepowidzeniem ;) Ale odkąd zdobyłem doświadczenie jako programista, to teraz całkowicie inaczej podchodzę do projektów, więc i ten projekt idzie mi dużo lepiej ;)
A no i dodatkowo, chujowe tinyxml2 podpiąłem, do mapowania przedmiotów (i plików z mapami - tu np zapisywania)

#