Kto jest teraz targetem dla stacji telewizyjnych? Nie mam dzisiaj dostępu do komputera i katuje tv. Na boga... Te reklamy, w których "Weź kredyt, niech sąsiad widzi, że masz większy telewizor". Albo programy poświęcone autolansowi pseudogwiazdek, czy te, które nie pojawiłyby się bez tego, że w każdej scenie widać produkt sponsora... To ze mną jest coś nie tak, bo to widzę? Czy świat na prawdę głupieje?
@shish: jacy odbiorcy takie reklamy, jacy wyborcy tacy politycy, tak jest polska dopiero dorasta a ci starsi nie sa zbyt inteligentni :)
@shish: Target się nie zmienił, jest taki jak zawsze. Janusze z kredytami na dom, samochód i telewizor, dokładnie tacy jak z reklamy o której mówisz. Zastaw się, a postaw się, bo przecież Mirek spod trójki nie może mieć 47" LED 3D podczas gdy u nas nadal stoi kineskop.
@wysuszony: Ale to nie tylko to. Włączyłem Discovery... Dominują programy "Taniej kupię, drożej sprzedam". I wszystkie kręcone jak ten pierdolony "The Real World" (ktoś, to jeszcze pamięta?). Nawet National Geographic, nie ominęła ta degrengolada. I don't want to live on this planet any more );
@shish: Z tych najbardziej mainstreamowych to Discovery Science wieczorem da się jedynie oglądać. Zwykły Discovery to tylko programy aukcyjne i poławiacze krabów :D.