@Paradygmat: Cena i specyfikacja. Była to bardzo dobra decyzja. Telefon robi to, czego od niego wymagam i nigdy nie miałem z nim żadnych problemów.
Aparat mam szczerze mówiąc w dupie, więc mogą pisać że 200mpx a wsadzać 2. Mało mnie to boli. A tutaj jeszcze mnie "oszukują" i jeszcze wychodzę "na plus"... Najlepsza firma. <3
@Paradygmat: Zanim kupiłem przeczytałem w internetach parę dobrych recenzji. Słyszałem, że czytniki ebooków podobno od nich są gówniane, ale na telefony nikt mi nie narzekał. Koleżanka nawet ma, tylko jakiś nowszy i też jest zadowolona.
To szrot, Chińska tandeta, podobnie jak Kiano. Wszelkie produkty tych firm, tablety, nawigacje, telefony są potwornie awaryjne, serwisy są fatalne,często nie uznają gwarancji. Jedyną zaletą tych urządzeń jest cena. Ale biorąc pod uwagę ten fakt, decyzja o zakupie może wydawać się rozsądna, np. Lenovo są również bardzo awaryjne, dodatkowo nie ma już w Polsce serwisu, został przeniesiony do Niemiec i na naprawę sprzętu trzeba czekać nawet 2-3 miesiące.
@Paradygmat: No ja nie wiem, czy są takie awaryjne. Mi się nic nie dzieje od roku. Koleżance nic się nie dzieje od grudnia. Za to kolega co ma jakąś tam Xperię przez ten rok już 3 razy wysyłał ją na gwarancję.
Uwierz mi, są bardzo awaryjne. Xperie są mało awaryjne, podobnie Samsungi, HP, natomiast sporo jest awarii Lenovo.
@Paradygmat: Na takiej samej zasadzie mogę Cię zachęcać do wierzenia, że Prestigio są nieawaryjne, a Xperie są.