Zagadka
W Wiedźminie 3 graficy zrobili poważny błąd projektując polne drogi tak jak wyglądają współcześnie, a nie tak jak wyglądały w średniowieczu. Dlaczego?
![Analfabeta](https://img.strm.pl/avatars/Pa9SOOKQ.png)
@GeraltRedhammer: Zgaduje, że na drogach są ślady od opon bez trawy :) "Pas zieleni" po środku, a po obu stronach kawałek litej ziemi.
![Kuraito](https://img.strm.pl/avatars/GIDzSTdG.png)
@GeraltRedhammer: Żebyśmy wiedzieli, jak je obsłużyć?
A "śladów" nie bylo w sredniowieczu do wszystko wydeptywały konie?
![zryty_beret](https://img.strm.pl/avatars/JHEnOnfB.jpg)
jak wyglądały w średniowieczu
No sorry. Ale gdzie masz napisane, że akcja wieśmaka dzieje się w jakimś tam średniowieczu? Oprócz Ciri lądującej pod koniec 5. tomu w miejscu identyfikowalnym historycznie, nie masz powiedziane, że to jakikolwiek czas konkretnie umiejscowiony w historii.
![Kuraito](https://img.strm.pl/avatars/GIDzSTdG.png)
@zryty_beret: A wygląd dróg zależy od tego, czy jest średniowiecze, czy od tego, w jaki sposób są one użytkowane?
@zryty_beret: uprościłem, jak w erze przed motoryzacyjnej, ale nie chciałem podpowiadać
@Kuraito: dokładnie