Mieszkaj w UK.
Bądź klientem Virgin Mobile i bądź zadowolony z ich usług.
Przyjedź do Polski.
Kup starter Virgin Mobile.
Zarejestruj się online i opłać minimalną taryfę przedłużającą ważność konta do roku.
Dostań mejla, że kasę mają i realizują zamówienie.
Na drugi dzień wyjedź z nadzieją, że będzie Net.
Nie bądź w stanie zadzwonić na każdą komórkę.
Wróć do domu i wyklikaj, że trzeba najpierw doładować konto.
Do wieczora nic się nie zmienia.
Dostań SMS, że dają ci za "darmo" tę minimalną taryfę jak minimalnie doładujesz konto.
Do nocy nic się nie zmienia.
@Kuraito: Może dla mieszkańca Polski wszystko jest wporzo, ale jeśli wyśle kasę w Anglii na telefon czy inaczej doładuję, to mogę z tego korzystać w przeciągu sekund. Tutaj po kupieniu startera kupiłem inną taryfę, ale do tej pory nie jest ona aktywowana. Dodatkowo nie mogę dzwonić na każdy numer komórki, póki nie doładuję, chociaż ze starterem miałem jakąś kasę. Nie aktywowali mi tej taryfy, a zamiast tego oferują mi ją po jednym dniu za "darmo" jeśli doładuję konto. Mam poczekać aż mi łaskawie aktywują taryfę, czy może zaryzykować i doładować konto (a nuż będę czekał mniej niż jeden dzień)?
@Zian: Ale ty masz to nowe ze OMÓJBORZE TYLKO 19 ZŁ czy normalny prepaid?
Ja jak kupiłem ich kartę to wszystko od razu normalnie działalo.
nie mogę dzwonić na każdy numer komórki,
A nie przypadkiem na żaden?
@Kuraito: Mam cały czas #WSZYSTKO, a kupiłem za 19 zł (bo chodzi mi tylko o zachowanie numeru na okres roku).
A nie przypadkiem na żaden?
Na dwa mogę spokojnie i to nie są VM.
@zryty_beret: 2 dni i nic. Myślę sobie, luj, doładuję. Takiego! W ogóle nie można doładować PayPalem, chociaż tak opłaciłem pakiet za 19 zł. Dzwonię. Mówią mi, że opłaciłem jak najbardziej, ale nową kartę z nowym numerem, który właśnie idzie pocztą. oO
Ani w mejlu ani nigdzie nie ma tej informacji. Loguje się i próbuję kupić pakiet:
Zakup pakietu
Za chwilę aktywujesz pakiet #pelenluz dla numeru 799 XXX XXX.
Na mój obecny numer, a nie żaden nowy!!!
No jak tu się nie wkurwić na system w tym kraju? No jak?!
@Zian: Nie mam zielonego pojęcia jak się rozkłada statystyka, czy więcej jest przypadków bezproblemowych jak mój, czy jakiegoś dziwnego chachmęcenia jak u Ciebie... Przy czym ja korzystam z taryfy pod nazwą 2012 (już niedostępna dla nowych użytkowników) bez żadnych durnych pakietów.