GeraltRedhammer
g/Gry

W sumie to mam nadzieję, że w W3 w questach będzie dużo polowania na potwory i będzie wymagało kombinowania. W2 bardzo dużo frajdy dawało mi polowanie na te małe potworki jak miałem niski poziom. Wymagało niezłego kombinowania, miało sens tylko z wabikami i petardami. Niestety późniejsze polowania już nie dawały takiej frajdy, bo przeciwnicy byli za słabi na poziom Geralta. Sęk tkwi w dobrej optymalizacji i polowaniach o różnym stopniu trudności.

#
borysses

@GeraltRedhammer: Lepsze to niż skalowanie wrogów jak w Oblivionie ;)

#
Vespera

@borysses: Czyli że niby Oblivion jest łatwy? Ja teraz gram i się tymczasowo obraziłam, bo trafiłam w miejsce, gdzie mnie co chwilę zabijają.... Ale ja generalnie jestem sierota w takie gierki, jak grałam w Risena to narzeczony był moim "cynglem" od wygrywania pojedynków :(

#
GeraltRedhammer

@borysses: skalowanie to najgorsze co może być, ma być różny poziom, tak aby gracz 2 razy przemyślał czy się gdzieś pakować, a kilka zadań które będą wisienką na torcie ekstremalnie trudnych i nie dla wszystkich.
@Vespera:
Nie, oznacza to tyle, że skalowanie jest do pupy, wieśniak zawsze ma być słaby a smok bardzo trudny. Bardziej powinni myśleć o przemyślanym rozwoju postaci, ta żeby zwiększały się jej możliwości w miarę awansowania, ale nie aż stukrotnie, bo nie jest to ani realistyczne, ani nie ułatwia też projektowania zadań skoro może być tak duża różnorodność przy skuteczności postaci.

Dla mnie osobiście Onvilivion jest nudny i nie rozumiem zachwytów. Fabuła - taka sobie, zadania -schematyczne, walka najgorsza z wszystkich rpg.

#
borysses

@Vespera: No właśnie nie jest łatwy tylko nudny. Na pierwszym poziomie zabicie wilka wygląda identycznie jak na 50-tym bo wilk dostosowuje się do poziomu postaci. To powoduje, że nie czujesz, że twoja postać robi sie mocniejsza bo walki i tak cały czas tak samo wyglądają.

#
shish

@GeraltRedhammer:
> Sęk tkwi w dobrej optymalizacji i polowaniach o różnym stopniu trudności.
God damn' it nygga. nawet nie wiesz jakim problemem jest balans potwory-bohater+umiejętności. Jest to bardzo często problem kluczowy dla rozgrywki i przez niego dużo rzeczy jest wycinanych w produkcji.
Największy problem występuje w MMO, gdzie poziomy postaci graczy są różne. Ehhhh... Mógłbym tak długo

#