Kolor logo wpływa na stosunek do marki
Kolory wykorzystane w logo firmy mają znaczący wpływ na to, jak dany symbol i cała marka są odbierane przez konsumentów - wykazało badanie (w powiązanych) przeprowadzone na University of Missouri.5 comments Grafika borysses pap.pl 1
Comments
Wyniki świadczą że kolory logo niekoniecznie przywołują te same skojarzenia jak gdyby chodziło o sam kolor. Firma przybiera logo przeważnie nadając jej barwę kojarzącą się z jej charakterem ale jezeli to bedzie kolor "z dupy" a firma ma światową renomę i rozpoznawalność na poziomie 95% one będą dyktować emocje i skojarzenia dla innych logo - patrz kolor czerwony.
A jak to się ma do firm np ,tych z miniaturki bo ich kolor zależy od produktu
@Gitman87: Słowo klucz "znaczący". Czyli nie absolutny.
@borysses: znaczący, absolutnie http://i.wp.pl/a/f/film/033/47/20/0222047.jpg
Pokaż ukrytą treśćJak nie wiesz o co kaman z tym obrazkiem to może to i dobrze hehe
@Gitman87: Semantyka, yo.
@borysses: @Gitman87 o co cho w ostatnich 2 komentarzach? :/