zauważyliście w całym internecie jest normą coraz mniejsze informowanie użytkownika o czymkolwiek? np kiedyś w DHL w śledzeniu elegancko miałeś skąd idzie paczka, w jakim oddziale jest itp. teraz masz tylko informacje odnośnie tego czy została nadana, czy jest w doręczeniu i inne takie bez żadnych szczegółów, no nie podoba mi się to
obsługa klienta też jest kurwa na coraz niższym poziomie, kiedyś jak np wolt albo uber coś nawalił to zwracali hajs i dawali kupon w ramach przeprosin, teraz uzyskanie samej refundacji to już wyczyn a o jakimś dodatkowym zadośćuczynieniu możesz pomarzyć
KIEDYŚ TO BYŁO KURŁA
@strimsVEVO: Co do paczek to w sumie ciekawe, nie zwróciłem uwagi, bo właściwie używam tylko dpd i inposta, reszta to, w moim przypadku, patologia. Ale ciekawa informacja.
Co do drugiego tematu, to to jest norma, jakaś firma chce zabłysnąć to staje na głowie żeby klient był zadowolony, ale z czasem jak wyrobi sobie jakąś markę na rynku i staje się rozpoznawalna to zamiast utrzymywać klientów to zaczyna patrzeć na tabelki w excelu czyli musi być więcej niż poprzednio (nowi klienci, oszczędności, itp). Dokładnie ten sam schemat który mamy już oklepany w przypadku operatorów GSM, czyli super promki dla nowych klientów, a starzy? A starzy niech płacą, chyba że chce odejść to wtedy trzeba go przekonywać żeby został.
@strimsVEVO: zaskoczonko: robiłem ostatnio zwrot towaru za 35 zł.
dostałem refunda i mi powiedzieli, żebym towaru im nawet nie odsyłał