Mógł chociaż potwierdzić jakikolwiek podręcznik historii, cokolwiek.... Oni nigdy nie mieli skrzydeł (co najwyżej małe skrzydełko)
Jakby to było zgodne z prawdą historyczną, jarałbym się jak czarownica na stosie
Mógł chociaż potwierdzić jakikolwiek podręcznik historii, cokolwiek.... Oni nigdy nie mieli skrzydeł (co najwyżej małe skrzydełko)
Jakby to było zgodne z prawdą historyczną, jarałbym się jak czarownica na stosie
Mógł chociaż potwierdzić jakikolwiek podręcznik historii, cokolwiek.... Oni nigdy nie mieli skrzydeł (co najwyżej małe skrzydełko)
Jakby to było zgodne z prawdą historyczną, jarałbym się jak czarownica na stosie
@zskk: pozatym, dv za brak skrzydla historycznego jest troche smieszny, bo kazdy artysta posiada mozliwosc wlasnej interpretacji zdazen. Nie jest to rysunek do podrecznika szkolnego.
Mógł chociaż potwierdzić jakikolwiek podręcznik historii, cokolwiek.... Oni nigdy nie mieli skrzydeł (co najwyżej małe skrzydełko)
Jakby to było zgodne z prawdą historyczną, jarałbym się jak czarownica na stosie
@zskk: mieli skrzydla paradne, pozatym stroj husarza ewoluowal. Poczatkowo nie mieli nic. Pod Orszą mieli jedno skrzydło lub nic.
Z wahaniem, ale DV za niską wartość merytoryczną. Bardzo mało danych, punkty nieprecyzyjne i miałkie ("II poł. 2000 - ciągły wzrost" - co to znaczy ciągły wzrost? no i ta druga połowa... czyli lipiec-grudzien 2000?). Poza tym z tej grafiki wychodzi, że flash powstał... cholera wie kiedy, a HTML w latach '60. To samo "strony www w dobie social media". Cholera wie co to znaczy i cholera wie kiedy to się zdarzyło.
Idę po linijkę, bo bez tego nie przeczytam grafiki.
Podoba mi się stylistycznie, chociaż merytorycznie jest słaba i miałka zupełnie jak niektóre z poprzednich infografik, o czym pisałem wcześniej z konkretami, ale najwyraźniej już ta treść jest usunięta.
Btw.: nie lubię kotów :>
@courso jako, że wrzucasz ostatnio infografiki hurtowo, to przypominam, że istnieje https://strimoid.pl/g/infografiki :)
@Writer (śpisz? :P)
@Writer: no zgadzam się. Grupy są w moim mniemaniu do tego, że jak ktoś chce się uczyć programowania to idzie do g/KursProgramowania i ma tam rozne kursy ktore sobie moze odrazu robic. Jak ktos chce sie dowiedziec czegos ciekawego o historii to ma w grupie g/Historia artykuly, filmiki i infografiki mowiace o roznych opcjach historycznych, poprostu media, a infografika to tez medium, ktore sluzy informacji tak samo jak artykul, filmik czy zdjecie.
@courso jako, że wrzucasz ostatnio infografiki hurtowo, to przypominam, że istnieje https://strimoid.pl/g/infografiki :)
@Writer (śpisz? :P)
@szarak: moje infografiki sa tematyczne, a nie w temacie infografik. Infografika sluzy uproszonemu przedstawieniu jakiejsc informacji z danego tematu. Bez sensu wrzucac infografike odnosnie programowania w androidzie albo robienia konceptu graficznego do dzialu infografiki, skoro przydatny jest dla osoby, ktora przeglada grupe grafiki albo android i nie bedzie specjalnie szukac gdzies w infografikach.
Z wahaniem, ale DV za niską wartość merytoryczną. Bardzo mało danych, punkty nieprecyzyjne i miałkie ("II poł. 2000 - ciągły wzrost" - co to znaczy ciągły wzrost? no i ta druga połowa... czyli lipiec-grudzien 2000?). Poza tym z tej grafiki wychodzi, że flash powstał... cholera wie kiedy, a HTML w latach '60. To samo "strony www w dobie social media". Cholera wie co to znaczy i cholera wie kiedy to się zdarzyło.
Idę po linijkę, bo bez tego nie przeczytam grafiki.
Z wahaniem, ale DV za niską wartość merytoryczną. Bardzo mało danych, punkty nieprecyzyjne i miałkie ("II poł. 2000 - ciągły wzrost" - co to znaczy ciągły wzrost? no i ta druga połowa... czyli lipiec-grudzien 2000?). Poza tym z tej grafiki wychodzi, że flash powstał... cholera wie kiedy, a HTML w latach '60. To samo "strony www w dobie social media". Cholera wie co to znaczy i cholera wie kiedy to się zdarzyło.
Idę po linijkę, bo bez tego nie przeczytam grafiki.