borysses
g/webdev

Ja pierdole ile to się człowiek musi namęczyć, żeby z klientem ustalić tak prostą sprawę jak liczbę kroków w zamawianiu produktów w e-sklepie. Godzina wiszenia na telefonie, żeby wytłumaczyć, że rozbijanie procesu na 7 to nie jest dobry pomysł... Dobrze, że konsultacja płatna, więc zawsze te 50 dyszek na jakąś kromkę chleba z margaryną wpadło :D

#
Deykun

@borysses:
W każdym kroku o 1 informacje pytać miało?

#
akerro

@borysses: ale jak to, amazon ma proces rozbity na 6 etapów :>

#
borysses

@Deykun: No bo koleś przeczytał na jakimś blogu, że ludzie nie lubią jak formularze są skomplikowane bo to ich odrzuca, szkoda, ze nie doczytał, że liczba kroków też ma znaczenie i najlepiej się zmieścić w 3-5 od kliknięcia kup po potwierdzenie zakupu...

#
borysses

@akerro: Staples i Amazon są w niechlubnej czołówce pod tym względem. Staples miało 8 kroków. Zresztą dwa lata temu Baymard Institute przygotował raport na ten temat i brali pod uwagę 100 największych sprzedawców online. http://baymard.com/checkout-usability/benchmark

#
Kuraito

@akerro: @borysses: To ja myślałem, że można tylko na 3. :O

Pokaż ukrytą treść jak wysłać -> gdzie wysłać -> płacenie
#
borysses

@Kuraito: No to chyba nigdy nie kupowałeś biletu w rajanerze...

#