tak to jest jak ktoś chce mieć fancy wortal lol a potem płacz. My mamy dwóch użytkowników i jest kurwa git. A moglibyśmy jeszcze lepiej, jak stary makigi
mój pokój jest na tyle atypowy że jak go widze to musze to rozchodzić
wyzwalając gigantyczną wprost energie
Kimi ryzykuje już sporo, bo refleks Massy uratował mu nogi. Powinien odejść, dla swojego i innych bezpieczeństwa.
Czerwona flaga może mieć taki skutek, że pod koniec wyścigu będzie trochę deszczu. Bariera jest zniszczona, restart tak szybko nie nastąpi.
@wysuszony: Räikkönen w ryzykowny sposób próbował pojechać po zewnętrznej, popełnił błąd, który skończył się wyjazdem poza tor. Próbował szybko wrócić, ale - od tego momentu nie ma raczej żadnej jego winy - pechowo trafił na nierówność, chciał odzyskać kontrolę, ale nie miał możliwości - chyba zawieszenie. Potem, gdy bez żadnej kontroli był na torze, Massa chciał uniknąć uderzenia z nim (dla niego wyścig też się skończył).
Bariera, choć spełniła swoje zadanie, była uszkodzona i wyścig został wznowiony po godzinie. video dość szybko zniknie, ale jakieś jest
Po Q1 odpadły 2 Caterhamy (co nie jest żadnym zaskoczeniem), ale do tego Williams i Ferrari... Alonso jednak w takich warunkach potrzebuje dwóch okrążeń. Podobnie było w Spa rok temu, ale wtedy miał szczęście i zdążył się poprawić, a teraz przy żółtej fladze nie mógł. Na 4 miejscu w tej części Bianchi, na 6 Chilton :D Może ustawienia pomogły.
They did say the Williams and Ferrari would be close this weekend, but I don't think this is what they meant.
Q3. Wszyscy oprócz Vettela ustanowili czasy, po pierwszych dwóch sektorach wygląda na to, że końcówka sesji będzie walką Magnussena i Vettela o 9 miejsce. Niezbyt fascynujące.
Nagle Hulkenberg pojawia się na pierwszym miejscu. o_O Po czasie Vettela staje się jasne, że w trzecim sektorze wody już praktycznie nie ma. Rosberg zdobył pole position, choć chyba nikt nawet w Mercedesie tego się nie spodziewał. Hamilton 6, pewnie pod koniec pierwszego okrążenia będzie już 3, w Austrii pokazał, że to możliwe. Patrząc na czasy w treningach Ferrari walka o punkty wcale nie jest przegrana. Williams miał problemy od początku weekendu, na suchym torze będzie im zdecydowanie łatwiej.
Kask Jensona Buttona na Silverstone. Bardzo prosty, a jednocześnie ładny hołd dla jego ojca, który zmarł w styczniu i bardzo często nosił różową koszulę.
Silverstone - prognozy wskazują na przelotny deszcz zarówno podczas kwalifikacji, jak i wyścigu. Zmienna pogoda gwarantuje dobry wyścig, a po zeszłym roku można mieć wysokie oczekiwania.
@tonyfernandes, właściciel Caterhama, usunął konto na Twitterze. Wcześniej napisał, że "F1 hasn't worked", więc możemy się spodziewać ogromnej zmiany w zespole. Prawdopodobnie jednak ani Haas, ani Rumuni nie kupią tego.
Hamilton wystartuje z dziewiątego miejsca, to gwarantuje ciekawy start i pierwsze okrążenia. I Williams na 1 i 2, fantastycznie.
Omfg. Skończyło się dwoma otarciami, na szczęście. Duval jednak nie weźmie udziału w samym Le Mans 24h, co jest zrozumiałe.
Vettel uniknął pędzącego bez żadnej kontroli 300 km/h Massy o centymetry. Wyścig fantastyczny, jak Bahrajn.
Chilton kończy swoją serię ukończonych wyścigów :( Alonso znowu słaby start, głównie dlatego, że w drugim zakręcie znalazł się w złym miejscu, a przyspieszenie Ferrari jest żałosne. Skrzynia biegów? Po restarcie Hamilton powinien łatwo wyprzedzić Vettela I wrócić na drugie miejsce, ale to jeszcze chwila. Hulkenberg ma ciekawą strategię, ryzykowna, zależy od liczby SC.
Jeśli Mercedes zdobędzie dziś 1 i 2 miejsce, pobije rekord dubletów z rzędu. Do tej pory 5 razy z rzędu na 2 najwyższych stopniach podium stawali tylko kierowcy Ferrari - w 1952 Ascari, Farina oraz Taruffi, w 2002 Schumacher i Barichello. Rekord kolejnych zwycięstw jest jeszcze dość daleko (ale oczywiście możliwy), 11 udało się McLarenowi w 1988 z Prostem i Senną. Należy do niego (z tego samego roku) też rekord 1-2 w całym sezonie, 10.
Średnia różnica czasu w kwalifikacjach między zawodnikami:
Nico Hulkenberg -1.097s (Perez)
Kamui Kobayashi -0.901s (Ericsson)
Romain Grosjean -0.68s (Maldonado)
Fernando Alonso -0.645s (Raikkonen)
Jules Bianchi -0.555s (Chilton)
Daniel Ricciardo -0.47s (Vettel)
Jean-Eric Vergne -0.459s (Kvyat)
Kevin Magnussen -0.377s (Button)
Lewis Hamilton -0.349s (Rosberg)
Adrian Sutil -0.139s (Gutierrez)
Valtteri Bottas -0.056s (Massa)
@lothar1410: no tak, ale przez 6 kwalifikacji to się w miarę wyrówna. Nie aż tak bardzo, jak przez 19, ale mamy już jakieś porównanie. Te różnice nieźle pokazują różnicę w klasie zawodników, generalnie pokrywają się ze zdaniem większości osób.
@Zauberlehrling: a, bo to kwalifikacje. Mea culpa.
To też zależy z jakiej serii dokładnie się bierze te czasy, jeśli pozostało to jak do tej pory było (czasy brano z Q2) to mogą dawać miarodajny wynik.
2012: zawodnik Ferrari walczy o pierwsze miejsce, Sauber solidnie utrzymuje się w połowie stawki (nawet z jednym podium), Caterham jest najsilniejszy z dolnej trójki.
2014 po 6 wyścigach: lepszy zawodnik Ferrari ma połowę punktów lidera (drugi jest w dolnej połowie klasyfikacji), a Sauber i Caterham to jedyne zespoły bez punktów.
;_;
Porsche Supercup na Polsat Sport News. Giermaziak na pole position, a w Monako ogromnie to ułatwia zwycięstwo.
Nie popełnił żadnego błędu i bez problemu wygrał, choć na Anthony Noghes jeszcze Eng spróbował wyprzedzić - ale był zdecydowanie za daleko.
Czyli nie ma kary. Czekam na jutrzejsze Sainte-Devote, Hamilton nie odpuści tego. (ale potem będzie nudno, jak co roku)
Może nie działo się dużo, ale Cecotto bronił się fantastycznie. Choć tracił ponad 2s na okrążeniu, nie dał się wyprzedzić. Częściowo to wynika z charakterystyki toru w Monako, ale jazda bez błędów na tak zużytych oponach jest naprawdę trudna.
Zaczynają się najlepsze kwalifikacje w sezonie do najgorszego wyścigu w sezonie. Przynajmniej jest jakaś szansa na deszcz jutro.
Są plotki, że Ecclestone jutro zrezygnuje z kierowania Formułą 1. Pojawiają się one dość często, więc pewności nie ma; ale ogłoszenie decyzji w Monako jest chyba najbardziej prawdopodobne.
@ToshioSM: powiedzmy, że to nie do końca dobrowolna rezygnacja by była. CVC (z udziałem kontrolującym) nie chce, żeby ktoś z poważnymi oskarżeniami korupcyjnymi zarządzał F1.