Fajny album: SHINE,...

Fajny album: SHINE, by Gigolette

Taka klasyka a'la 80s ;) Właśnie zamówiłem sobie na kasecie, nie wiem po jaką cholerę, ale... :) Obczajcie sobie, może komuś się spodoba ;)

preview 0 comments MuzykaElektroniczna ToyBlackHat bandcamp.com 0

ajdajzler
g/business

kurwa staż webdev xD procentowo co póki co zrobiłem:
99% - przegrzebywanie się przez w żaden sposób nieopisany kod - ctrl+f po plikach i szukamy klasy xdddd
50% - czytanie chujowo napisanych ticketów na jirze
25% - czytanie w necie jak w ogóle działa to django bo nikt mi nie powie ani nie pomoże xd
75% - dzwonienie z jedynym devem w tej firmie, który jest strasznie gadatliwy (rekord rozmowy na slacku: 3h)
80% - próbowanie w kółko tego samego, bo ciągle okazuje się że gdzieś jakiś config jest źle

a teraz będę zmieniał template na emaile, bo taki task dostałem (spoiler: analogicznych tasków do zrobienia jest 13 xD). właśnie udało mi się doweidzieć od autora taska co ja w nim zasadniczo mam zrobić, udało mi się znaleźć odpowiedniego maila i po rozmowie z devem setupowac lokala żeby te maile się wysyłały. teraz pozostaje znowu napisać do autora taska jak ma działać logika tych maili, bo nie był chętny zelaborować, a następnie muszę naprawic coś template bo coś źle zrobiłem i nasz config działa tak, że jak template jest zle napisany to mail przepada xD a jak dobrze to sie po prostu wysyła. wiec musze linijka po linijce probowac, a nastepnie wywolywac logike do wyslania maila xD

bycie testerem bylo over milion razy lepsze, ciekawe czy jak po wakacjach powiem ze w sumie wole dalej byc testerem to czy mi zredukuja stawke xD

ToyBlackHat

99% - przegrzebywanie się przez w żaden sposób nieopisany kod - ctrl+f po plikach i szukamy klasy xdddd
@ajdajzler: nie uzywasz narzedzi JetBrains ? typu phpstorm czy goland ?

Aleks
g/UrodzinyAleksa

Tutaj życzenia

ToyBlackHat

@Aleks: Buzi :-*

Giereczkowy Przegląd...

Giereczkowy Przegląd Hejterski #2 (feat. MikeMob) - Podcast Giereczkowy

Jestem niczym Remigiusz rwks ze starego strimsa, który spamuje linkami do swojego bloga i je sushi kładąc imbir na nigiri ;) Macie do posłuchania 30 minutowy odcinek ;) I jeszcze synthwaveowa nutkę w bonusie ;)

0 comments Gry ToyBlackHat giereczkowy.pl 0

ToyBlackHat

brakuje gangu strimsiaków

ToyBlackHat

@n30n: Seba z Robakowa xD

ToyBlackHat

brakuje gangu strimsiaków

#9 Powrót do Destiny...

#9 Powrót do Destiny (feat. MikeMob) - Podcast Giereczkowy

Spamuję odcineczkiem żebyście mieli czego słuchać xD

0 comments Gry ToyBlackHat giereczkowy.pl 0

All that you need to know about 80s Synths [ENG]

Synths MIDI and more condensed from an 80's show that teaches you all that you need to know!

0 comments MuzykaElektroniczna ToyBlackHat youtube.com 0

Logika
g/Ukraina

hej sokoły

ToyBlackHat

@Logika: lasy doły

The Synclavier, Michael Jackson and a Copyright Conundrum [ENG]

Historia intra do "Beat It" Majkela

0 comments MuzykaElektroniczna ToyBlackHat youtube.com 0

ToyBlackHat
g/GownianePorady

Dlaczego, @only_spam, nie przepiszesz od nowa kontentiki w golangu ?

ToyBlackHat

@spam_only: no wlasnie golang to taki powiew nowoczesnosci po tych sztruclach, mi przywrocil dużo przyjemnosci do programowania ;) serio, stestuj a nie pozalujesz ;)

A Tour of Go w formie interaktywnego samouczka

Polecam serdecznie ten oto tour, tutorial, samouczek, jak zwał, tak zwał ;) Ogarnijcie się ❤️

0 comments programowanie ToyBlackHat golang.org 0

ToyBlackHat
g/GownianePorady

Dlaczego, @only_spam, nie przepiszesz od nowa kontentiki w golangu ?

ToyBlackHat

@spam_only: wiesz, dobra okazja zeby ogarnąc sobie go i przestac gnbuśnieć w swiecie php i frameworkow xD

ToyBlackHat
g/GownianePorady

Dlaczego, @only_spam, nie przepiszesz od nowa kontentiki w golangu ?

ToyBlackHat
g/DeathMetal

Spisujecie sie czy wyjebane ? :)