Valve zmieniło, że za 5 czerwonych broni można zrobić nóż teraz w CS i jebnął rynek.
Ja mam rękawicę i noża i spadło 1.3k -> 0.6k i 0.7k do 0.4k. Ale w całym rozrachunku chyba nie wiele się mi zmieniło, bo fioletowe i czerwone poszły do góry.
Ja te skiny głównie mam zaszłości, bo coś wypadło i skrzynki z 2016 są warte teraz więcej i generalnie mam, bo sobie zbierałem te co mi się podobały, i niech ludzie widzą, że mnie stać. I w sumie dobrze, bo nigdy tego nie traktowałem jako inwestycje, bo to siedzi na steamie więc rybka, ale faktycznie trzęsienie ziemi i faktycznie widać, że niektórym nerwy puszczają, bo byli inwestorami w pixele w grze. xD
Czasami jestem hakerem i napierdalam terminalem i czasami za szybko i czasami przerywam proces i zdarzyło mi się więcej niż 1 raz że lint-staged coś spierdolił i zestashował moje zmiany w kodzie i je wyjebał z przerwaniem procesu, i gówna nie da rady odstashować, jeszcze lepiej jak się w trakcie coś klepie w plikach i zapisuje nie scomitowane.
Maszyna do sprawdzania updatedu przed comitem co potrafi wyjebać updated super architektura kurwo. Dobrze, że jest VSCode local history. xD
https://github.com/lint-staged/lint-staged/issues/1311
Oczywiście, że dejkun mógł z resolvować konflikty w git stash entej libki do robienia dobrego kodu. xD
dobra naszitpostowałem znowu komci jakieś 200 ponad chuba
ranking jeszce się nie zaktualizował zobaczymy za minutę czy o pełnej odzinie wskoczę znowu na iersze miejsce xd
dobra naszitpostowałem znowu komci jakieś 200 ponad chuba
ranking jeszce się nie zaktualizował zobaczymy za minutę czy o pełnej odzinie wskoczę znowu na iersze miejsce xd
Ujdzie, czy przesada i dzwonicie po policję? XD
Chciałem sobie otypować grupę podobnych metod i po prostu użyć dekoratorów jak normalny człowiek, które co prawda w TS są trochę upierdliwe, ale da się je doprowadzić do działania. Tylko potem zmusić TS do wykminienia, jaki jest typ udekorowanej metody to jednak jest trochę koszmar, więc spłodziłem takie gówno.
W pythonie jakoś sobie poradzili z tym sprawniej, ale pewnie mieli łatwiej, bo dosłownie wszystko jest obiektem, a w JS to null niby jest prymitywną wartością, ale typeof null === 'object' zwraca true i nie są tego w stanie naprawić od 30 lat, bo internet by wybuchł xd
export const vecOp = <T>(op: (this: Vec, v: IVec) => T) => { function wrapped(this: Vec): T function wrapped(this: Vec, v: IVec): T function wrapped(this: Vec, x?: number, y?: number): T function wrapped(this: Vec, vx?: IVec | number, y?: number) { return op.apply( this, typeof vx === 'number' ? [{ x: vx, y: y ?? 0 }] : vx === undefined ? [{ x: 0, y: 0 }] : [vx], ) } return wrapped}
export class Vec implements IVec { add = vecOp(v => new Vec(this.x + v.x, this.y + v.y)) sub = vecOp(v => this.add(-v.x, -v.y)) dot = vecOp(v => this.x * v.x + this.y * v.y) dist = vecOp(v => this.sub(v).norm)
@sens: aha, jak powyższe nie wywołuje u was odruchu wymiotnego, to co powiecie na emulację przeciążania operatorów używając template tagów? XD
export class Vec implements IVec { static expr(ops: TemplateStringsArray, ...args: any[]): Vec | number;
A po dopisaniu jakiegoś prostego shunt yarda można sobie używać takiego lukru składniiwgo :--DD
const u = new Vec(2, 1)const v = new Vec(3, 7)const p = Vec.expr`|${u} - ${v}|^2`
Ujdzie, czy przesada i dzwonicie po policję? XD
Chciałem sobie otypować grupę podobnych metod i po prostu użyć dekoratorów jak normalny człowiek, które co prawda w TS są trochę upierdliwe, ale da się je doprowadzić do działania. Tylko potem zmusić TS do wykminienia, jaki jest typ udekorowanej metody to jednak jest trochę koszmar, więc spłodziłem takie gówno.
W pythonie jakoś sobie poradzili z tym sprawniej, ale pewnie mieli łatwiej, bo dosłownie wszystko jest obiektem, a w JS to null niby jest prymitywną wartością, ale typeof null === 'object' zwraca true i nie są tego w stanie naprawić od 30 lat, bo internet by wybuchł xd
export const vecOp = <T>(op: (this: Vec, v: IVec) => T) => { function wrapped(this: Vec): T function wrapped(this: Vec, v: IVec): T function wrapped(this: Vec, x?: number, y?: number): T function wrapped(this: Vec, vx?: IVec | number, y?: number) { return op.apply( this, typeof vx === 'number' ? [{ x: vx, y: y ?? 0 }] : vx === undefined ? [{ x: 0, y: 0 }] : [vx], ) } return wrapped}
export class Vec implements IVec { add = vecOp(v => new Vec(this.x + v.x, this.y + v.y)) sub = vecOp(v => this.add(-v.x, -v.y)) dot = vecOp(v => this.x * v.x + this.y * v.y) dist = vecOp(v => this.sub(v).norm)
U klienta w kodzie.
*,::before,::after { box-sizing: border-box; border-width: 0; border-style: solid; border-color: #e5e7eb;}
I w sumie da się lepiej ustawić border domyślny i to jest overkill, ale to nie jest takie głupie. Wystarczy border-bottom-width: 1px; albo border-b potem gdzie się chce. Więc nawet trochę szanuję.
po klasach z tailwinda widać, że zjebał ktoś.
@Deykun: no, pełna zgoda, zjebał, bo użył tailwinda xD
U klienta w kodzie.
*,::before,::after { box-sizing: border-box; border-width: 0; border-style: solid; border-color: #e5e7eb;}
I w sumie da się lepiej ustawić border domyślny i to jest overkill, ale to nie jest takie głupie. Wystarczy border-bottom-width: 1px; albo border-b potem gdzie się chce. Więc nawet trochę szanuję.
@sens: a w svelte super mi się podoba, że mogę komponenty sobie pisać używając kilku czystych tagów na kryż i je stylować bezpośrednio, praktycznie nie wstawiam klas żadnych
U klienta w kodzie.
*,::before,::after { box-sizing: border-box; border-width: 0; border-style: solid; border-color: #e5e7eb;}
I w sumie da się lepiej ustawić border domyślny i to jest overkill, ale to nie jest takie głupie. Wystarczy border-bottom-width: 1px; albo border-b potem gdzie się chce. Więc nawet trochę szanuję.
@Deykun: tailwinda nie lubię bo potem cały HTML jest zaćkany jakimiś p-4 b-0 q-420. Za to przemawia do mnie scope'owanie w svelte xd czysty scss też wspiera to, ale źle się tego używa, a jeszcze gorzej to popsuli w ASP net
Chcę tylko powiedzieć, że ten dowcip o braniu 6 gaci na 4 dniowy wyjazd jest bez sensu, jak ja gdzieś jadę to chodzę w chuj dużo wracam do mieszkanka, biorę prysznic i nowe gatki, świeżość cywilizacja i easy można zlecieć więcej par.
U klienta w kodzie.
*,::before,::after { box-sizing: border-box; border-width: 0; border-style: solid; border-color: #e5e7eb;}
I w sumie da się lepiej ustawić border domyślny i to jest overkill, ale to nie jest takie głupie. Wystarczy border-bottom-width: 1px; albo border-b potem gdzie się chce. Więc nawet trochę szanuję.
@Deykun: jak dla mnie smrut (pomijając to, że CSS zazwyczaj śmierdzi, jaki by on tam nie był).
Zresztą shorthand jest dużo wygodniejszy, border: 1px solid var(--twoj-zasrany-kolorek-w-zmiennej-jak-juz-chcesz-byc-taki-genryczny);
Z ciekawych snippetow: * { all: unset ! important; }
W ogóle to zawsze podefiniuja jakieś breakpointy, kolory, a potem i tak każdy nakurwia hexy z łapy XD
Mój graf niedomaga przy obliczaniu pozycji wierzchołków i jej dwóch pochodnych przy liczbie ~5k node'ów (na jednym wątku jedna klatka się renderuje około minuty xd) więc sobie przepisuję obliczenia do webgpu, bo to coś nowego a nie te upośledzone workery ciągle. Napisałem już shader, poustawiałem bufory. Teraz już tylko muszę wepchnąć do nich dane i zobaczymy czy działa. Czymajcie kciuki
@sens: działa! XD z jednej klatki na minutę udało się zrobić prawilne 60 fps (no może nie jest stabline podczas interakcji z UI, ale to wina raczej tego, że nie dzielę renderowania na mnijesze części, żeby się renderowało bardziej asynchronicznie)
Mój graf niedomaga przy obliczaniu pozycji wierzchołków i jej dwóch pochodnych przy liczbie ~5k node'ów (na jednym wątku jedna klatka się renderuje około minuty xd) więc sobie przepisuję obliczenia do webgpu, bo to coś nowego a nie te upośledzone workery ciągle. Napisałem już shader, poustawiałem bufory. Teraz już tylko muszę wepchnąć do nich dane i zobaczymy czy działa. Czymajcie kciuki
Mitnick niezmiennie ma rację - najsłabszym ogniwem nadal jest człowiek, odrobina odpowiednio opakowanej manipulacji i człowiek może zostać ugotowany:
https://blog.daviddodda.com/how-i-almost-got-hacked-by-a-job-interview
@Deykun: hehe, muszę se przeczytać znowu książkę "JavaScript w 24 godziny" którą dostałem od starego jak miałem jakieś 12 lat xd, to jeszcze czasy xmlhttprequestow i obsluga_klopotliwych_znizek(czy_wybrano_psa)