ja mieszkając na krakowskim podgórzu (wcześniej krakow grzegórzki) miałem wlasnie mega dysonans jak gadałem ze znajomymi z innych miast, że oni się dziwili ze w wiekszosc miejsc poruszam się piszo. krakow ma duzo błędów urbanistycznych, ale akurat to jest dobrze roplanowane, a przyynajmnije w tych okolicahc co mieszkalem. warszawa w ogole sie do tego nie umywa
Metro w Szanghaju – system metra w największym mieście Chin, Szanghaju. System obejmuje zarówno linie metra (地铁) oraz kolejki miejskiej (轻轨). System został otwarty w 1993 roku jako trzeci w Chinach, po Pekinie i Tiencin. Od tego czasu metro w Szanghaju stało się jednym z najmłodszych i najszybciej rozwijających się systemów metra na świecie. Dzisiaj, dwanaście linii metra (z wyłączeniem Transrapid Szanghaj), 289 stacji i ponad 439 km tras czyni je najdłuższym systemem metra na świecie. Średnia dzienna liczba pasażerów wyniosła 6 700 000 w 2012, a 9 marca 2013 ustanowiono nowy rekord wynoszący 8 486 000. #
Fragment spisu treści, żeby streścić zawartość:
- Przestrzeń społeczna czy przestrzeń dla transportu
- Uspokojenie ruchu, czyli pokój zamiast wojny
- „Tramwaj upiększa miasto”, czyli jak to robią we Francji
- „Model Karlsruhe”, czyli przełamywanie barier
- Między zabytkiem a potrzebą dnia codziennego
- Metro na przełomie wieków
- Dworzec przyjazny miastu
- Rower – formuła tylko dla młodych?
- Myto śródmiejskie XXI wieku
- Bazylea – metoda na miłe miasto
Moja grupa taka piękna. Myślałem, że nikt nie zauważy, póki czegoś nie dodam, a tutaj kekebe.
@kkb1 <3
W ogóle nie jestem jakby co ekspertem w temacie, ale ostatnio mi się spodobał, stąd ta grupa.
o znowu znalazłem coś dejkuna mogę minusować go w ramach zemsty za bycie miętkim benizem xd