
Chomikuj.pl to jedno ale mnie rozwala, że cda.pl jest notowane na giełdzie, a większość treści tam łamie prawa autorskie.

Wytwórnie muzyczne powinny wybrzydzać na Spotify tak bardzo jak to jest tylko możliwe. Przecież one i artyści zarobią o wiele więcej jak sobie spiracę album z torrentów lub innego rapidshare'a.

Jak to czytam to jest to jedna wielka spinka "na komendzie mordują" z politycznym zabarwieniem ;)
Są pewne plusy, ale nie za wiele.

Wywiad aż się topi w wazelinie. Są znacznie bardziej interesujące i zgrzytliwe wątki w życiorysie Barbary Piwnik http://monsieurb.neon24.pl/post/56761,wsi-blokowaly-proces-fozz
które należałoby rozwikłać z sędzią, ale do tego trzeba odwagi dziennikarskiej, nie wazeliny.
Najpierw dałem plusa, potem go cofnąłem, bo uznałem, że jest za mało faktów ostatecznie go znowu dodałem, bo jednak argumenty z końcówki mnie przekonały. Nie jest interesie żadnej demokracji, aby prawa ustanawiane przez parlament mogły zaskarżać w sądach korporacje i zarabiać na tym miliardowe odszkodowania. Takie rozwiązanie wspiera korporacjonizm, oraz lobbing. Kwestie wywiązywania się z umów handlowych powinny rozwiązywać między sobą strony rządowe tych umów, a nie korporacje zaskarżające je w sądach.

Ponadto nowelizacja autorstwa sejmowej komisji infrastruktury - jak podkreślono w uzasadnieniu - ma rozwiązać problem z brakiem merytorycznego nadzoru państwa nad jakością pytań egzaminacyjnych zadawanych podczas części teoretycznej egzaminu. Nowelizacja przywraca odpowiedzialność merytoryczną ministra nadzorującego transport za treści zawarte w pytaniach egzaminacyjnych. Pytania, które będzie układać specjalna komisja, mają być jawne i ogólnodostępne. Zniesiony ma zostać obowiązek uczestniczenia w prowadzonych przez ośrodki szkolenia kierowców kursach teoretycznych przygotowujących do egzaminu.
0_o
poczta upada