Brakuje niesamowicie rozbudwanej jak na swoje czasy gry wings. Rozbudowana fizyka (wliczając fizykę cieczy) w 1992 roku byla dużym czymś. Do pobrania i zagrania ze strony autora: http://koti.mbnet.fi/mvirpioj/wings/index.html
Swoją drogą pograłbym w multi z checią jakby dało się emulować coma po ethernecie...
I dlaczego nie można dodać do ulubionych?? Muszę się w jakieś zakładki bawić których nie mam jak zmieniam komputer :/
A niech mnie, pamiętam to, świetna giercia.
Jakiś czas temu jej szukałem i nie mogłem znaleźć, dzięki! :)
Sacrifice suko!
Pamietam jak mnie grafika w tej grze niszczyla jak bylem mlodszy. W ogole ciezko bylo poczatkowo zrozumiec co tam sie dzialo na ekranie ;)
@Volkh szczerze to wolę SE4 od SE5. W 4 są turowe bitwy taktyczne a w 5 RTS :( @GeraltRedhammer ja też:) A graliście kiedyś w Jupiter Incident? Chyba najbardziej klimatyczny następca Homeworlda. I ma świetny scenariusz, prawdziwa spaceopera.
@thaom: kurde, fajne to to. Już zasysam, jak śmignie na winie to myślę, że trochę pociupię :]
EDIT: No cóż, wywala jakieś błędy podczas rozgrywki (przy symulacji walki chyba). Będę musiał obejść się smakiem :/
DV za linkowanie do strony z reklamami zamiast bezpośredniego. WON SPAMERY! Poza tym zła grupa. @Writer: weź się ogarnij, to powinno być g/gify a nie g/StareGry.
@thaom: porada: klikaj na obrazek prawy przycisk myszy i wybieraj 'kopiuj adres URL grafiki' i to wklejaj. Link powinien tak wyglądać: http://img4.repostuj.pl/20140310115855uid2518.gif :)
Uproszczona grafika, ale grywalność podobna. Co do armii to kwestia wyczucia. Im więcej masz wolnych ludzi w bazie tym szybszy przyrost naturalny, ale opóźnienie w technologii. W początkowych epokach najlepszą strategią jest szybki rush bronią z najniższego trieru, później zaczyna się kombinowanie :) Dużym błędem remaku jest to że nie widzisz ile wysp z danej epoki już zaliczyłeś, więc trzeba pamiętać że uzupełnienie ludków dostajesz co trzy wyspy.
Nie jest może remake jakoś mocno porywający (szczególnie graficznie) ale mam nadzieję na jego większy rozwój. Mam nadzieję że przerodzi się w coś większego i prześcignie oryginał (oby!). Może uda mi się dorzucić swoją cegiełkę :)
Art fajny, nie wypowiadam się, bo zatrzymałem się na "trójce"...
ale przecież to jest piękne! http://i.imgur.com/KYMpiE6.jpg
@Jasiek: WOW, ale bzdury. Przerzuć się na bloga kulinarnego, mówiłem Ci... No, ale ok. Chciałeś wojny, a oto i ona.
Dlaczego i jak bardzo nie masz racji:
- Heroes 6
- Nie wiem, nie grałem, nie wypowiadam się.
- 3. Heroes of Might and Magic 4
w trakcie granią w tą część mógł dojść do jednego wniosku: autorzy za dużo wciągnęli do nosa.
Jeżeli sam tak twierdzisz, to po co umieszczasz to w jakimkolwiek rankingu? Kampanie są słabe, brak upg, paskudny redesign jednostek i rozwiązania które nigdy później nie zagościły w serii, a to tylko początek góry lodowej...
- 2. Heroes of Might And Magic 1-2
Na drugim miejscu mamy dwie gry, ale to głównie dlatego, że musiałbym się NAPRAWDĘ postarać, by podać różnice między nimi
Pierwsza z brzegu, to możliwość ulepszania jednostek. I widzisz jedyne co mógłbyś/miałbyś prawo/czego byś nie spieprzył to umieszczenie dwóch pierwszych części "poza listą" jako protoplastów serii i gry z ewidentnymi chorobami wieku dziecięcego (brak miejsca na wszystkie jednostki dostępne do wykupienia z zamku).
- 1. Heroes of Might And Magic 5
hexy na rzecz kwadratów
No chociaż tyle zauważyłeś...
System walki? Lepiej.
Mhm, bo bohater którym możesz zaatakować, ale który nie może oberwać, to takie super rozwiązanie... Ah no i ten specjalny najazd kamerą na pole akcji...
Projekty jednostek? (Poza wyjątkami, takimi jak cieniste smoki) Lepiej.
Trójwymiarowy badziew vs. Ręcznie rysowane postacie, które są o niebo bardziej klimatyczne.
Od siebie dodam nie zawsze brzydkie, ale zawsze nieintuicyjną rozbudowę miast.
HEROES OF MIGHT AND MAGIC 3 broni się sam.
Wcale nie wygląda lepiej niż oryginał...