zskk

Brakuje niesamowicie rozbudwanej jak na swoje czasy gry wings. Rozbudowana fizyka (wliczając fizykę cieczy) w 1992 roku byla dużym czymś. Do pobrania i zagrania ze strony autora: http://koti.mbnet.fi/mvirpioj/wings/index.html

Swoją drogą pograłbym w multi z checią jakby dało się emulować coma po ethernecie...

Volkh

I dlaczego nie można dodać do ulubionych?? Muszę się w jakieś zakładki bawić których nie mam jak zmieniam komputer :/

Jezor

A niech mnie, pamiętam to, świetna giercia.
Jakiś czas temu jej szukałem i nie mogłem znaleźć, dzięki! :)

Gitman87

Miałem kiedyś to wrzucić i już nke pamiętam dlaczego zrezygnowałem ;_:

occulkot

Sacrifice suko!

Pamietam jak mnie grafika w tej grze niszczyla jak bylem mlodszy. W ogole ciezko bylo poczatkowo zrozumiec co tam sie dzialo na ekranie ;)

thaom

@Volkh szczerze to wolę SE4 od SE5. W 4 są turowe bitwy taktyczne a w 5 RTS :( @GeraltRedhammer ja też:) A graliście kiedyś w Jupiter Incident? Chyba najbardziej klimatyczny następca Homeworlda. I ma świetny scenariusz, prawdziwa spaceopera.

Jezor

@thaom: kurde, fajne to to. Już zasysam, jak śmignie na winie to myślę, że trochę pociupię :]
EDIT: No cóż, wywala jakieś błędy podczas rozgrywki (przy symulacji walki chyba). Będę musiał obejść się smakiem :/

Volkh

Gdyby to była 5 to chętnie bym zagrał.

thaom

Serdecznie przepraszam, ale początkujący jestem. Obiecuję poprawę w przyszłości.

m__b

DV za linkowanie do strony z reklamami zamiast bezpośredniego. WON SPAMERY! Poza tym zła grupa. @Writer: weź się ogarnij, to powinno być g/gify a nie g/StareGry.

Writer

@thaom: porada: klikaj na obrazek prawy przycisk myszy i wybieraj 'kopiuj adres URL grafiki' i to wklejaj. Link powinien tak wyglądać: http://img4.repostuj.pl/20140310115855uid2518.gif :)

Volkh

Do tego oparta na jednym z najciekawszych papierowych rpg jakie znam. Gdzie to można ściągnąć?

thaom

Uproszczona grafika, ale grywalność podobna. Co do armii to kwestia wyczucia. Im więcej masz wolnych ludzi w bazie tym szybszy przyrost naturalny, ale opóźnienie w technologii. W początkowych epokach najlepszą strategią jest szybki rush bronią z najniższego trieru, później zaczyna się kombinowanie :) Dużym błędem remaku jest to że nie widzisz ile wysp z danej epoki już zaliczyłeś, więc trzeba pamiętać że uzupełnienie ludków dostajesz co trzy wyspy.

Karramba

Dwa razy podchodziłem i nie mogłem pojąć o co biega, zwłaszcza z zebraniem armii i inwazją.

lothar1410

A co ja mam biedny poradzić jak na Windows 8 jak mi strasznie laguje.

only_spam

Nie jest może remake jakoś mocno porywający (szczególnie graficznie) ale mam nadzieję na jego większy rozwój. Mam nadzieję że przerodzi się w coś większego i prześcignie oryginał (oby!). Może uda mi się dorzucić swoją cegiełkę :)

genobis

Art fajny, nie wypowiadam się, bo zatrzymałem się na "trójce"...

ale przecież to jest piękne! http://i.imgur.com/KYMpiE6.jpg

shish

@Jasiek: WOW, ale bzdury. Przerzuć się na bloga kulinarnego, mówiłem Ci... No, ale ok. Chciałeś wojny, a oto i ona.

Dlaczego i jak bardzo nie masz racji:

  • Heroes 6
    • Nie wiem, nie grałem, nie wypowiadam się.
  • 3. Heroes of Might and Magic 4

w trakcie granią w tą część mógł dojść do jednego wniosku: autorzy za dużo wciągnęli do nosa.

Jeżeli sam tak twierdzisz, to po co umieszczasz to w jakimkolwiek rankingu? Kampanie są słabe, brak upg, paskudny redesign jednostek i rozwiązania które nigdy później nie zagościły w serii, a to tylko początek góry lodowej...

  • 2. Heroes of Might And Magic 1-2

Na drugim miejscu mamy dwie gry, ale to głównie dlatego, że musiałbym się NAPRAWDĘ postarać, by podać różnice między nimi

Pierwsza z brzegu, to możliwość ulepszania jednostek. I widzisz jedyne co mógłbyś/miałbyś prawo/czego byś nie spieprzył to umieszczenie dwóch pierwszych części "poza listą" jako protoplastów serii i gry z ewidentnymi chorobami wieku dziecięcego (brak miejsca na wszystkie jednostki dostępne do wykupienia z zamku).

  • 1. Heroes of Might And Magic 5

hexy na rzecz kwadratów

No chociaż tyle zauważyłeś...

System walki? Lepiej.

Mhm, bo bohater którym możesz zaatakować, ale który nie może oberwać, to takie super rozwiązanie... Ah no i ten specjalny najazd kamerą na pole akcji...

Projekty jednostek? (Poza wyjątkami, takimi jak cieniste smoki) Lepiej.

Trójwymiarowy badziew vs. Ręcznie rysowane postacie, które są o niebo bardziej klimatyczne.

Od siebie dodam nie zawsze brzydkie, ale zawsze nieintuicyjną rozbudowę miast.

HEROES OF MIGHT AND MAGIC 3 broni się sam.

Volkh

Wow zgadzam się w 100%

edit: po namyśle zamieniłbym 1 i 2 z 6.