Aleks

Minuta na temat dlaczego a 14 o tym co będzie się w niej znajdować

ajdajzler

ja mieszkając na krakowskim podgórzu (wcześniej krakow grzegórzki) miałem wlasnie mega dysonans jak gadałem ze znajomymi z innych miast, że oni się dziwili ze w wiekszosc miejsc poruszam się piszo. krakow ma duzo błędów urbanistycznych, ale akurat to jest dobrze roplanowane, a przyynajmnije w tych okolicahc co mieszkalem. warszawa w ogole sie do tego nie umywa

Deykun

Metro w Szanghaju – system metra w największym mieście Chin, Szanghaju. System obejmuje zarówno linie metra (地铁) oraz kolejki miejskiej (轻轨). System został otwarty w 1993 roku jako trzeci w Chinach, po Pekinie i Tiencin. Od tego czasu metro w Szanghaju stało się jednym z najmłodszych i najszybciej rozwijających się systemów metra na świecie. Dzisiaj, dwanaście linii metra (z wyłączeniem Transrapid Szanghaj), 289 stacji i ponad 439 km tras czyni je najdłuższym systemem metra na świecie. Średnia dzienna liczba pasażerów wyniosła 6 700 000 w 2012, a 9 marca 2013 ustanowiono nowy rekord wynoszący 8 486 000. #

courso

Tu i tak prawie wcale nie ma bezdomnych, bardziej w usofa by sie to przydalo

Writer

Fragment spisu treści, żeby streścić zawartość:

  • Przestrzeń społeczna czy przestrzeń dla transportu
  • Uspokojenie ruchu, czyli pokój zamiast wojny
  • „Tramwaj upiększa miasto”, czyli jak to robią we Francji
  • „Model Karlsruhe”, czyli przełamywanie barier
  • Między zabytkiem a potrzebą dnia codziennego
  • Metro na przełomie wieków
  • Dworzec przyjazny miastu
  • Rower – formuła tylko dla młodych?
  • Myto śródmiejskie XXI wieku
  • Bazylea – metoda na miłe miasto
Writer

Opis mi trochę nie wyszedł, ale artykuł nawet ciekawy.

Writer

Moja grupa taka piękna. Myślałem, że nikt nie zauważy, póki czegoś nie dodam, a tutaj kekebe.

@kkb1 <3

W ogóle nie jestem jakby co ekspertem w temacie, ale ostatnio mi się spodobał, stąd ta grupa.