Nie no ja w mapkach i słownikach rozbijam jsony na osobne linie i potem w git blame widzę kiedy ta linia była dotykana. :3
Valve zmieniło, że za 5 czerwonych broni można zrobić nóż teraz w CS i jebnął rynek.
Ja mam rękawicę i noża i spadło 1.3k -> 0.6k i 0.7k do 0.4k. Ale w całym rozrachunku chyba nie wiele się mi zmieniło, bo fioletowe i czerwone poszły do góry.
Ja te skiny głównie mam zaszłości, bo coś wypadło i skrzynki z 2016 są warte teraz więcej i generalnie mam, bo sobie zbierałem te co mi się podobały, i niech ludzie widzą, że mnie stać. I w sumie dobrze, bo nigdy tego nie traktowałem jako inwestycje, bo to siedzi na steamie więc rybka, ale faktycznie trzęsienie ziemi i faktycznie widać, że niektórym nerwy puszczają, bo byli inwestorami w pixele w grze. xD
Czasami jestem hakerem i napierdalam terminalem i czasami za szybko i czasami przerywam proces i zdarzyło mi się więcej niż 1 raz że lint-staged coś spierdolił i zestashował moje zmiany w kodzie i je wyjebał z przerwaniem procesu, i gówna nie da rady odstashować, jeszcze lepiej jak się w trakcie coś klepie w plikach i zapisuje nie scomitowane.
Maszyna do sprawdzania updatedu przed comitem co potrafi wyjebać updated super architektura kurwo. Dobrze, że jest VSCode local history. xD
https://github.com/lint-staged/lint-staged/issues/1311
Oczywiście, że dejkun mógł z resolvować konflikty w git stash entej libki do robienia dobrego kodu. xD
dobra naszitpostowałem znowu komci jakieś 200 ponad chuba
ranking jeszce się nie zaktualizował zobaczymy za minutę czy o pełnej odzinie wskoczę znowu na iersze miejsce xd
Ujdzie, czy przesada i dzwonicie po policję? XD
Chciałem sobie otypować grupę podobnych metod i po prostu użyć dekoratorów jak normalny człowiek, które co prawda w TS są trochę upierdliwe, ale da się je doprowadzić do działania. Tylko potem zmusić TS do wykminienia, jaki jest typ udekorowanej metody to jednak jest trochę koszmar, więc spłodziłem takie gówno.
W pythonie jakoś sobie poradzili z tym sprawniej, ale pewnie mieli łatwiej, bo dosłownie wszystko jest obiektem, a w JS to null niby jest prymitywną wartością, ale typeof null === 'object' zwraca true i nie są tego w stanie naprawić od 30 lat, bo internet by wybuchł xd
export const vecOp = <T>(op: (this: Vec, v: IVec) => T) => { function wrapped(this: Vec): T function wrapped(this: Vec, v: IVec): T function wrapped(this: Vec, x?: number, y?: number): T function wrapped(this: Vec, vx?: IVec | number, y?: number) { return op.apply( this, typeof vx === 'number' ? [{ x: vx, y: y ?? 0 }] : vx === undefined ? [{ x: 0, y: 0 }] : [vx], ) } return wrapped}
export class Vec implements IVec { add = vecOp(v => new Vec(this.x + v.x, this.y + v.y)) sub = vecOp(v => this.add(-v.x, -v.y)) dot = vecOp(v => this.x * v.x + this.y * v.y) dist = vecOp(v => this.sub(v).norm)
@sens: aha, jak powyższe nie wywołuje u was odruchu wymiotnego, to co powiecie na emulację przeciążania operatorów używając template tagów? XD
export class Vec implements IVec { static expr(ops: TemplateStringsArray, ...args: any[]): Vec | number;
A po dopisaniu jakiegoś prostego shunt yarda można sobie używać takiego lukru składniiwgo :--DD
const u = new Vec(2, 1)const v = new Vec(3, 7)const p = Vec.expr`|${u} - ${v}|^2`
Chcę tylko powiedzieć, że ten dowcip o braniu 6 gaci na 4 dniowy wyjazd jest bez sensu, jak ja gdzieś jadę to chodzę w chuj dużo wracam do mieszkanka, biorę prysznic i nowe gatki, świeżość cywilizacja i easy można zlecieć więcej par.
U klienta w kodzie.
*,::before,::after { box-sizing: border-box; border-width: 0; border-style: solid; border-color: #e5e7eb;}
I w sumie da się lepiej ustawić border domyślny i to jest overkill, ale to nie jest takie głupie. Wystarczy border-bottom-width: 1px; albo border-b potem gdzie się chce. Więc nawet trochę szanuję.
@sens:
Ja lubie tailwinda bo łatwie debili kontrolować, jak działa cassadowanie nawet with css modules cieżko zobaczyć, a po klasach z tailwinda widać, że zjebał ktoś.
po klasach z tailwinda widać, że zjebał ktoś.
@Deykun: no, pełna zgoda, zjebał, bo użył tailwinda xD
Dodałem mapkę z herbami w Holandii, jeszcze muszę posprzątać ale już na chodzie
https://deykun.github.io/maps/nederlandse-heraldiek
Mój graf niedomaga przy obliczaniu pozycji wierzchołków i jej dwóch pochodnych przy liczbie ~5k node'ów (na jednym wątku jedna klatka się renderuje około minuty xd) więc sobie przepisuję obliczenia do webgpu, bo to coś nowego a nie te upośledzone workery ciągle. Napisałem już shader, poustawiałem bufory. Teraz już tylko muszę wepchnąć do nich dane i zobaczymy czy działa. Czymajcie kciuki
@sens: działa! XD z jednej klatki na minutę udało się zrobić prawilne 60 fps (no może nie jest stabline podczas interakcji z UI, ale to wina raczej tego, że nie dzielę renderowania na mnijesze części, żeby się renderowało bardziej asynchronicznie)
kurw, zaraz zaczne ubliżać firmie aple tak jak już od dawna ubliżam mikrosoftowi
ja dopiero dzisiaj zauważyłem, że mi kursor laguje w terminalu, a mam już tego srahoe od 1,5 miesiąca
bawię się tym wyświetlaniem grafu wywołań funkcyj, chyba mi wyszła jakaś galaktyka z poprzeczkom
jjuż jest coraz lepiej, wierzchołki reprezentujące funkcje próbują się zgrupować według odległości w łańcuchu wywołań i tego, w jakim pliku siedzą i mi nie spierdalają poza canvas xd
Mitnick niezmiennie ma rację - najsłabszym ogniwem nadal jest człowiek, odrobina odpowiednio opakowanej manipulacji i człowiek może zostać ugotowany:
https://blog.daviddodda.com/how-i-almost-got-hacked-by-a-job-interview
@sens: ja w Metinie rozsyłałem ludziom linka do darmowesmoczemonety.pun.pl i ludzie się logowali dostawali info, że smocze monety wkrótce trafią na ich konto a tak naprawdę to był phishing 🚓. dx
Żadna książka mi się tak szybko nie zwróciła jak PHP i MySQL, Vademecum profesjonalisty - wyd. III xD
@Deykun: hehe, muszę se przeczytać znowu książkę "JavaScript w 24 godziny" którą dostałem od starego jak miałem jakieś 12 lat xd, to jeszcze czasy xmlhttprequestow i obsluga_klopotliwych_znizek(czy_wybrano_psa)
@sens: https://i.imgur.com/7Wxhv76.jpeg
pamietacie jak jakies 10 lat temu wszyscy słuchali makintosz plus i byli AESTHETIC?
ja kurwie
to było 15 lat temu
x__X
15 lat temu był 2010 rok
## SZOK
Wczoraj wieczorem zacząłem się po raz kolejny zastanawiać, jak bardzo spierdolony jest projekt tego typka od dependency injection, więc zacząłem szukać sobie jakichś analizatorów kodu, które by wyszukiwały zależności po wywoływanych funkcjach, a nie tylko importowanych plikach.
No i znalazłem i zajebiście to działa, tylko że to narzędzie ma absolutnie obleśną i nieergonomiczną wizualizację grafu wywołań (to nie ty mi @Deykun mówiłeś o tym cytoscape? oni tego właśnie użyli, ale chyba niezbyt im poszło xD)
No to sobie zacząłem robić swoją własną wizualizację, bo mnie kurwa stać. No i tak robię robię i kminię jak zmierzyć siłę powiązań między danymi funkcjami, żeby ten graf się jakoś ładnie układał, żeby te wierzchołki miały wporzo grawitację, a nie że 10k node'ów nasranych na przestrzeni stu pikseli kwadratowych, c'nie
No i tak powoli rozkminianie tego przeszło w zwyczajne bawienie się canvasem i kolorkami, jak to zazwyczaj bywa. No i tak sobie myślę jescze w międzyczasie o tym jak liczyć tę grawitację i się bawię, i kiminię, i bawię
@Deykun: no niezupełnie tak, jakbyście się czubkami* zetknęli, ale mignął Ci w tłumie
[*] butów, palców, nosów, penisów, łotewa