Najśmieszniej, że pewnie jak się na klawiaturze wciśnie windows i zacznie pisać to będzie podpowiadało normalnie pliki, a nie gówno z binga.
Ja nieironicznie jak wyczerpie internet to idę sobie na https://kbin.social/ (też ma integracje z lemmy chyba) i wyciął mi reddita dość mocno.
Źródło nagrania: https://www.tiktok.com/@zakochany_w_kolei/video/7301774342713543968
Artykuł z tą wymianą zdań: https://www.fakt.pl/wydarzenia/polska/rozmowa-dyzurnych-przed-katastrofa-w-szczekocinach/zgrv3m3
Z Wikipedii: https://pl.wikipedia.org/wiki/Katastrofa_kolejowa_pod_Szczekocinami
Katastrofa kolejowa pod Szczekocinami – czołowe zderzenie dwóch pociągów pasażerskich, do którego doszło 3 marca 2012 w miejscowości Chałupki, w pobliżu Szczekocin (województwo śląskie), o 20:55 na 21,250 kilometrze[1]linii kolejowej nr 64 (Koniecpol – Kozłów). Linia ta ma odgałęzienie (łącznica kolejowa nr 570) do Centralnej Magistrali Kolejowej w kierunku Grodziska Mazowieckiego.
Ofiary śmiertelne: 16 osób
Ranni: 61 osób
Śledztwo
Postępowanie prokuratury prowadzącej śledztwo było prowadzone równolegle w dwóch wątkach, zarówno dotyczącym bezpośrednich przyczyn wypadku, jak i dotyczącym odpowiedzialności osób, które dbały o infrastrukturę oraz organizację pracy na tym odcinku[22].Prokuratura zdecydowała o postawieniu zarzutów dyżurnemu ruchu ze Starzyn, jednakże z powodu jego stanu został skierowany do szpitala psychiatrycznego i nie został przesłuchany[23].
Raport z badania wypadku
Według raportu[1] opracowanego przez Państwową Komisję Badania Wypadków Kolejowych bezpośrednią przyczyną czołowego zderzenia pociągów pod Szczekocinami było wyprawienie przez dyżurnego ruchu posterunku odgałęźnego Starzyny pociągu interREGIO „Jan Matejko” na sygnał zastępczy na tor w kierunku przeciwnym do zasadniczego po niewłaściwie ułożonej i niezabezpieczonej drodze przebiegu i wyprawienie przez dyżurnego ruchu posterunku Sprowa pociągu TLK „Brzechwa” na sygnał zastępczy na zajęty tor szlakowy.Wskazano też przyczyny pośrednie – błędy i zaniedbania po stronie pracowników PKP Polskich Linii Kolejowych, w tym nieznajomość działania urządzeń obsługiwanych przez dyżurnych ruchu posterunków odgałęźnych Sprowa i Starzyny. Podkreślono niedostateczną czujność maszynistów obydwu pociągów, którzy kontynuowali jazdę, pomimo otrzymania sygnałów zastępczych bez (Starzyny) i ze wskaźnikiem W24 (Sprowa), podczas gdy rozjazdy kierowały na tor odpowiednio przeciwny do zasadniczego i zasadniczy, czyli niezgodnie z podawanymi sygnałami[24].
- Friends Don't Let Friends Make Pie Chart
W ogóle też słyszałem i teraz jak patrzę na wykresy kołowe patrząc na to to faktycznie się z tym zacząłem zgadzać.
Konkurs: https://www.nature.org/en-us/get-involved/how-to-help/photo-contest/2023-winners/
Instagram zwyciężczyni: https://www.instagram.com/polatinaphotoandtravel/
https://www.statista.com/statistics/276017/us-twin-birth-rate/
U.S. twin birth rate 1980-2021
Since 1980 the U.S. birth rate for twins has risen significantly. As of 2021 the birth rate for twins in the U.S. was 31.2 per 1,000 live births. It is believed that an increase in the twin birth rate may be associated with an increased use of vitro fertilization and other assisted reproductive technologies in recent years.U.S. twin births
Across the U.S. twin birth rates vary in a variety of ways. The U.S. states with the highest twin birth rates are Connecticut and Michigan. Ethnicity is another factor to be considered when investigating the twin birth rate. Since 1980 the U.S. twin birth rate has increased among all ethnicities; however, it has increased more among non-Hispanic black mothers and less among Hispanic mothers. And finally, age is another important factor in twin birth rates. As of 2019, mothers between the ages of 45-54 had the highest twin birth rates in the United States.