Pherun
g/gdziekolwiek

co byście zrobili budząc się w 2013 roku

rakkenroll

@Pherun: wszystko w życiu inaczej

rakkenroll
g/ateizm

sex sperma

rakkenroll

mam nadzieje ze spierdolili prawacy oraz antyszczepy, to wroce na wykop

sens
g/zimofilia

Zima jest super. Śnieg wcale nie jest jebanym wkurwiającym białym gównem. Zamarzanie jest fajne. Każdy powinien zaznać pięknego zimowego klimatu

https://i.imgur.com/oz0KSay.jpeg

rakkenroll

@sens: przez takich ludzi mamy globalne ocieplenie

Deykun
g/batman

Oburzają się lewackim Scooby Doo, że zrobili gówno z bajki, a ta bajka była zawsze gównem. Każdy odcinek kończy się wielkim rozwiązaniem zagadki z pizdy. Nie wiem czego ta bajka miała niby uczyć i co przekazać, pracę detektywistyczną ośmiesza i spuszcza w kiblu. Schemat tak wyklepany w niej był, że każdy odcinek to jeden i ten sam odcinek po raz 10tysięczny.

Jak zrobią dobrą zagadkę i wrzucą postacie z animacji to i tak ulepią z tego gówna coś lepszego niż to gówno jest na starcie.

rakkenroll

@Deykun: tooo, juz za dzieciaka wkurwialo mnie to, ze wszystkie odcinki jak z szablonu wycinano

spam_only
g/PogaduchyElita

W nadchodzących dniach czekają nas mocne zawirowania na strimoidzie. Synoptycy ostrzegają, że do wortalu zbliża się użytkownik Alex, który przyniesie wpisy, upvoty i rzecz.

"W najbliższych dniach czeka nas prawdziwy rollercoaster strimoidowy. Od zachodu nad wortal nasuwa się niż "Alex", – informuje Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej.

rakkenroll

@spam_only: prognoza pogody grazyna padee reklamowy syfilis miedzy rzeczy te

sens
g/ankieta

jaki będzie wasz ostatni wpis na strm w tym roku????????

rakkenroll

@sens: witam

sens
g/ankieta

jaki będzie wasz ostatni wpis na strm w tym roku????????

rakkenroll

@sens: ostatni

rakkenroll
g/webdev

wale hejto
janodemon do mnie napisał na insta
miałem zawirowany af ro(c)k
a co tam u was?

rakkenroll

@sens: nie, w sumie to odzywa się tak mniej więcej raz na kwartał, żyje w Poznaniu i se robi jakieś tam rzeczy, nawet nie pamiętam co, w sumie nie wiem - niby 1000 lat temu mnie wkurwiał, ale już nie pamiętam czym i w ogóle xD

no u mnie podobnie, chyba ze 3 razy wszystko stanęło na głowie i się poobracało, psycha leżała i kwiczała ze szczególnym uwzględnieniem lata, które bylo arcykoszmarne, szczerze mówiąc dopiero od miesiąca czuje się jako tako i są jakieś przesłanki k'tem by było git

rakkenroll
g/webdev

wale hejto
janodemon do mnie napisał na insta
miałem zawirowany af ro(c)k
a co tam u was?

rakkenroll
g/Astronomia

Trochę tego, trochę tamtego

sens
g/kamiltatry

pamiętam jak mnie kkb wystalkował na facebookku i trolował

Pokaż ukrytą treść najgorsze, że mu się udało xD

rakkenroll

@sens: ja cie znalazłem, boś przez przypadek na konfie zapostował jakieś zdjęcie z uczelnianego kompa, gdzie było twoje nazwisko xd

Deykun
g/ranty

3310 cud techniki który był gruby w chuj i wypełniony zapychaczami z tworzywa sztucznego. Kloc o funkcji telefonu działa dobrze jako kloc - wow. Upuściłem telefon z 8 piętra i nadal działają w nim komponowanie dzwonków, 3 gry i tapety, mnóstwo ficzerów, długo by wymieniać, wymieniłem wszystkie.

Nostalgia 5/10 spoko fajny uczuć jak ktoś lubi, ale robienie z tej cegły dowcipów, że czego to by nie wytrzymał niesporczak telefonii komórkowej 3/10 mech. ⅔ telefonów wtedy było wytrzymałych na tej samej zasadzie.

rakkenroll

@Deykun: nie wiem kiedy ja ostatnio słyszałem te żarty o hiperwytrzymałych nokiach, ale to było kuresko dawno temu

Aleks
g/raytracing

Wyskoczył mi @rayu na fb ciekawe co u niego

rakkenroll

@Aleks: o raju

ajdajzler
g/LaraOfLove

kurwa wchodze na wykop - 90% tresci o cwiczeniach wojskocywh .wchodze an twitter - polowa treści o musku (nawet jesli mam słowofiltry utworzone, to i tak obrazki z muskiem zostaja i to jest czasami naprawde prawie polowa feedu, mimo slowofiltrow). wkurwia mnie ta monotematycznosc

rakkenroll

@ajdajzler: dlatego ja nie wchodze ani tam ani tam